اثرگذارترین تبلیغ فروشگاه خود را به تابلو سازی بسپارید

لست سکند

کسب درآمد بیشتر، نیاز به تبلیغات بیشتر دارد؛ اما تبلیغات فقط بروشور و رپرتاژ و به‌روز رسانی شبکه‌های اجتماعی نیست. در این میان یکی از مواردی که ممکن است نادیده گرفته شود، تابلو فروشگاه است که اتفاقا طراحی تابلو تبلیغاتی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عوامل جذب مشتری‌ها است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به طور کلی، المان‌های بصری توجه مخاطبان را بیش از هر چیزی جلب می‌کنند و انواع تابلو هم یکی از آن‌ها به شمار می‌رود که ضمن پشتیبانی از هویت یک کسب و کار، اگر باکیفیت طراحی شود، می‌تواند در دیده‌شدن آن بسیار موثر باشد. از این رو در ادامه به نکاتی می‌پردازیم که ممکن است در ساخت تابلو کمک‌کننده باشند؛

تابلوسازی بر اساس هویت کسب و کار

تابلوی یک مغازه یا فروشگاه باید بر اساس خدمات و محصولات آن باشد. ممکن است یک مغازه برای دیده شدن به تابلو چلنیوم نیازمند باشد و مغازه‌ای دیگر تابلوی استیل را ترجیح دهد. مثلا در چند سال اخیر، این تابلوهای پوینت هستند که در میان بستنی‌فروشی‌ها رایج شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

انتخاب متن مناسب برای تابلو

متن تابلویی که بر سر در یک فروشگاه نصب می‌شود، نباید خیلی کوتاه یا خیلی بلند باشد. همچنین بهتر است این متن دارای تازگی باشد تا هنگامی که مخاطبان بر آن نگاه می‌کنند، توجه‌شان جلب شود. اگر تابلو دارای نورپردازی ال ای دی باشد، متن آن به راحتی قابل تغییر است اما در تابلوهایی با حروف ثابت مانند تابلو چلنیوم که نوشته‌ها به راحتی تغییرپذیر نیستند، بهتر است در همان ابتدا متن مناسب و ماندگاری برایشان انتخاب شود.

توجه به اندازه و رنگ تابلو

اندازه و ابعاد تابلو باید طوری باشد که در عین داشتن زاویه دید، توجه مخاطبان را جلب کند. همچنین رنگ تابلو بهتر است بر اساس روانشناسی رنگ‌ها انتخاب شود. معمولا با آوردن نام رستوران‌ها و ساندویچی‌ها، رنگ نارنجی و قرمز به ذهن می‌آید، چراکه این رنگ‌ها برانگیزاننده اشتها هستند و در دکور و تابلوهای این مغازه‌ها به کار می‌روند. از این رو، می‌توان با مراجعه به کاربرد هر یک از رنگ‌ها، بهترین رنگ را برای تابلو انتخاب کرد.

اهمیت نورپردازی

نورپردازی کاری می‌کند که همان متن و لوگو با جلوه بیشتری دیده شود. نورپردازی روش‌های مختلفی چون استفاده از لامپ‌های اس ام دی و نئون و… دارد. اما باز هم باید با توجه به هویت کسب و کار درباره آن تصمیم گرفت.

حال، با توجه به نکاتی که درباره سفارش تابلو وجود دارد، شاید این سوال پیش بیاید که قیمت انواع تابلو چقدر با هم تفاوت دارند؟ حدود قیمت تابلو مغازه چقدر است؟ از این رو، در ادامه چند مرکز سفارش تابلو معرفی می‌شوند که حتی امکان سفارش آنلاین تابلو را هم برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند؛

تابلوسازی رسام

تابلو سازی رسام با بیش از 10 سال سابقه در ساخت تابلو مغازه مانند تابلو چلنیوم ، از طراحی تا اجرای آن‌ها، جدیدترین متدها را به کار می‌گیرد. این گروه با بهره گیری از توان بالای طراحان گرافیست بهترین طرح‌ها را خلق می‌کند و مهندسان و مجریان توانمندش کار را به باکیفیت‌ترین شکل ممکن، اجرا می‌کنند.

تابلو پازل ساین

تابلو سازی پازل ساین، فعالیت خود را در زمینه ساخت و طراحی تابلوهای حجیم از سال 1383 آغاز کرد. طراحان حرفه‌ای این گروه، مشتریان را در تصمیم‌گیری نهایی کمک می‌کنند و همواره تلاش‌شان این است که بهترین‌ها را معرفی کنند. تمامی ابزارهای ساخت تابلو در این کارگاه نیز به صورت تمام اتومات است.

تابلو آرشانئون

تبلیغات متنوع در زمینه خدمات طراحی و ساخت تابلو در تهران مشتری را در انتخاب بهترین‌ها سردرگرم کرده و باعث اتلاف وقت و انرژی زیادی می شود. اما آرشانئون علاوه بر کیفیت بالا، در زمان معین و با قیمت مناسب تحویل می‌دهد. آرشا نئون آمادگی ساخت و تحویل انواع تابلوهای تبلیغاتی از جمله تابلو چلنیوم را به صورت اختصاصی برای شرکت‌ها و مغازه‌ها نیز دارد.

گروه صنعتی کسا

گروه صنعتی کسا با سابقه‌ای پربار از سال ۱۳۸۰ شروع به فعالیت در زمینه ساخت صنایع تبلیغاتی اعم از تابلوهای تبلیغاتی، کامپوزیت نما، ساخت تابلو مغازه، تابلو چلنیوم و … کرد. کسا با توجه به گستردگی فعالیت در زمینه‌های ساخت و تنوع محصولات توانسته است که ارتباط نزدیکی با مراکز، برندها و ارگان‌های دولتی داشته باشد.

تابلو چلنیوم

تخصص این مجموعه در طراحی تابلو چلنیوم است. مجموعه تابلو چلنیوم با طراحی مهندسی شده توسط نرم‌افزارهای تخصصی، تابلوهایی ترکیبی از هنر و تکنولوژی می‌سازد. هنرمندان تابلوسازی، دستگاه‌های پیشرفته ساخت تابلو و در نهایت نصب تابلو چلنیوم، همگی در این پروسه دخیل هستند.

مرتبط با : آرشا نئونپازل ساینتابلو چلنیومرسامگروه صنعتی کسا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز