اتومبیل های عرضه شده در آخرین طرح فروش 1401 ایران خودرو

سیستم قرعه کشی خودروسازی‌های مختلف کشور همچنان ادامه دارد و فعالان بازار امیدوار هستند این موارد اندکی روی ثبات قیمتی انواع اتومبیل اثر داشته باشد. متقاضیان طرح‌های فروش خودرو گروه‌های مختلف زیاد هستند و این موضوع به نرخ اتومبیل‌های این طرح‌ها ارتباط دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محصولات ایران خودرو و سایپا با نرخ سرسام آوری در بازار آزاد فروخته می‌شوند. به همین دلیل در هر طرح فروش خودرو، معمولا متقاضیان زیادی ثبت نام می‌کنند. آخرین طرح‌های فروش محصولات این گروه‌های خودروسازی نیز قرعه کشی شده و اکنون برندگان واجد شرایط منتظر تحویل خودروهای خود هستند. آخرین طرح فروش خودرو ایران خودرو در سال 1401، هجدهم دی ماه برگزار و قرعه کشی آن نیز انجام شد.

افرادی در این قرعه کشی شرکت کرده و واجد شرایط دریافت اتومبیل هستند امکان صلح و نقل و انتقال را نخواهند داشت. هر کد ملی تنها برای یک دستگاه خودرو می‌تواند ثبت نام داشته باشد. متقاضیان امکان ثبت نام همزمان در دو قرعه کشی را ندارند. کارت گارانتی تمامی محصولات پنج ماه بعد از تحویل باطل خواهد شد، خریداران در این زمان امکان استفاده از کارت خودروها را دارند.

در ادامه خودروهای ارائه شده در آخرین مرحله قرعه کشی ایران خودرو و برخی از ویژگی‌های آن‌ها اعلام خواهد شد؛

آریاک سفر

سمند سورن پلاس دوگانه سوز

خودرو سورن دوگانه سوز اولین بار در اسفندماه 1398 رونمایی شد. این خودرو برپایه سوخت گاز تولید شده و به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ‌ها مجهز شده است. این نوع خودرو 167 اسب بخار قدرت دارد. حداکثر سرعت آن 215 کیلومتر بر ساعت است.

پژو پارس سال ایکس یو 7 پی موتور جدید

خودرو پژو پارس با موتور جدید 10 درصد توان و گشتاور آن نسبت به مدل معمولی پژو پارس ارتقا پیدا کرده است. مصرف سوخت این مدل خودرو نسبت به انواع معمولی از 9 لیتر به 7 لیر رسیده است و آپشن‌های جدیدی دارد. این خودرو به شیشه دودی عقب، رینگ 15 اینچ آلومینیومی و ترمز عقب دیسکی مجهز شده است.

پژو پارس سال ایکس یو 7 پی سفارشی ای ال ایکس

این مدل خودرو از لحاظ موتور و سایر امکانات فنی مانند ایکس یو 7 پی است، منتهی آپشن‌های رفاهی آن اندکی با این مدل تفاوت دارد. این خودرو علاوه بر ترمز دیسکی عقب، شیشه دودی و رینگ 15 آلومینیومی، به مانیتور، دوربین عقب، سنسور باد تایر، سنسور نور، باران و همچنین صندلی برقی جلو، صفحه کیلومتر جدید و دسته راهنمایی جدید مجهز شده است.

رانا پلاس

رانا پلاس یکی از خودروهای اقتصادی بازار است که معادل 105 اسب بخار قدرت دارد و سرعت آن 190 کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو به 6.9 لیتر در صد کیلومتر می‌رسد. این خودرو رینگ فولادی، کروز کنترل، شاسی یکپارچه، ترمز قدرتمند، برف پاک کن جدید، رادیو بخش، عایق جدید در کاپوت، ایربگ‌های مناسب جلویی و … دارد. رانا پلاس به استاندارد آلایندگی یورو پنج مجهز شده است.

آشنایی با برخی از ویژگی ها و خدمات همراه مکانیک

اطلاعات جامع و کامل انواع خودروهای طرح آخر ایران خودرو و چگونگی تحویل و مدارک لازم برای دریافت انواع اتومبیل‌ها در سایت همراه مکانیک وجود دارد. همراه یک بستر کامل و جامع برای معاملات انواع خودرو است که علاوه بر ارائه اطلاعات، خدمات مختلفی را در زمینه خرید و فروش خودرو ارائه می‌دهد.

افرادی که مایل هستند خودرو خود را در زمان کوتاه و با قیمتی مناسب به فروش برسانند، می‌توانند از گزینه فروش اتومبیل این سایت استفاده کنند. اشخاصی که مایل به خرید خودرو نو و دست دوم نیز هستند می‌توانند به نمایشگاه آنلاین این مجموعه مراجعه کرده و اتومبیل مورد نظر خود را پیدا کنند. ضمنا در صورتی که فردی در خصوص چگونگی خرید و فروش خودرو در سایت همراه مکانیک سوال داشته باشد، می‌تواند از کارشناسان خبره و متبحر این مجموعه مشاوره بگیرد.

علاوه بر این متقاضیان خرید و فروش اتومبیل می‌توانند از نظرات کارشناسان خودرو این مجموعه بهره ببرند. این وبسایت اخیرا امکان جدیدی به نام فروش قسطی خودرو را برای کاربران خود ایجاد کرده که با استفاده از آن افراد امکان خرید خودرو مورد نظرشان را به صورت اقساطی دارند. متقاضیان به منظور استفاده از این امکان تنها باید به سایت همراه مکانیک مراجعه و گزینه فروش قسطی خودرو را انتخاب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز