اتاق خواب را چه رنگی کنیم؟ راهنمای انتخاب رنگ

لست سکند

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب در عین جذابیت، می‌تواند موضوعی چالش برانگیز باشد؛ چراکه تمام افراد برای آرامش، مطالعه و … اوقات خود را در اتاق خوابشان سپری می‌کنند. علاقه شما به یک رنگ، اندازه اتاق، میزان فعالیت‌های دیگری که در آن انجام می‌شود و مواردی از این دست، بر ترکیب رنگی اتاق خواب موثر هستند. به گفته متخصصان این حوزه، بد نیست قبل از رنگ آمیزی اتاق خوابتان، علاوه بر قیمت نقاشی ساختمان ، درباره این موارد هم اطلاعات کافی کسب کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ دکوراسیون، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هنگام انتخاب رنگ اتاق خواب مسائل زیادی مثل نوع دکوراسیون و … باید مورد توجه قرار بگیرند، اما در این بین غیر از قیمت نقاشی ساختمان ، توجه به چند مسئله ضروری به نظر می‌رسد. معمولا در رنگ آمیزی اتاق باید ترکیبی از تمامی رنگ‌ها حضور داشته باشد، اما به دلیل برخی نکات و مسائل، استفاده از بعضی رنگ‌های خاص بیشتر توصیه می‌شود. در ادامه برای آگاهی بیشتر خوانندگان به برخی از مهم‌ترین و اصولی‌ترین این نکات اشاره خواهد شد؛

توجه به علاقه و سلیقه شخصی

اتاق خواب یک حریم شخصی و خصوصی است و بنابراین باید رنگ آن باب میل صاحبش باشد. معمولا هال و پذیرایی باید دکوراسیون مناسب و همه پسندی داشته باشد و رنگ آن هم بر همین اساس انتخاب شود. اما در اتاق خواب به راحتی امکان پیاده سازی دیزاین و رنگ مورد نظر وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

تعیین جو اتاق خواب

مشخص کردن جو اتاق خواب قبل از انتخاب رنگ و شروع رنگ آمیزی ضروری به نظر می‌رسد. بعضی علاقه دارند تا فقط در اتاق خوابشان استراحت کنند اما گروهی مایل هستند تا در آن به مطالعه و کار نیز بپردازند، برخی دیگر هم برای مدیتیشن کردن و آرامش به اتاق خواب خود پناه می‌آورند. با توجه به این موارد باید رنگ اتاق خواب را تعیین کرد تا متناسب با شرایط دارنده‌ آن بهترین حس به وی منتقل شود.

به پنجره‌ها و دیوارهای موجود در اتاق توجه کنید

معمولا افرادی که در اتاق خوابشان پنجره تعبیه شده و با نور خورشید برخورد دارند، بیشتر از دیگر اتاق باید از رنگ‌های سرد استفاده کنند. زیرا ورود هر روزه نور خورشید به اتاقشان، باعث گرمی می‌شود و استفاده از رنگ‌های گرمی حرارت اتاق را افزایش می‌دهد. رنگ آمیزی اتاق با رنگ سرد با شرایط مذکور، باعث تعادل انرژی فضا خواهد شد و حس کلافگی را به افراد حاضر در آن منتقل نخواهد کرد.

اما در مقابل اتاق‌هایی که نورگیر نیستند و اصلا پنجره ندارند، باید رنگ‌هایی با ته مایه گرمی را داشته باشند، زیرا این مسئله کم نوری و سردی اتاق را متعادل خواهد کرد و باعث شادابی فضا خواهد شد.

اندازه اتاق خواب مهم است

رنگ دیوارهای اتاق در چگونه دیده شدن آن موثر است و در واقع هر طیف رنگی باعث خواهد شد تا اتاقتان بزرگ یا کوچک دیده شود. در صورتی که اتاق کوچک است، استفاده از رنگ روشن برای دیوارها توصیه می‌شود. اهل فن توصیه می‌کنند که قسمت پشت رختخواب و دیگر بخش‌ها رنگ‌های خنثی داشته باشند تا عمق بیشتری به اتاق بدهد.

انتخاب یک شرکت نقاشی ساختمان خوب

اگر این مسائل برای شما حانز اهمیت است و مایل هستید تا یک شرکت نقاشی ساختمان ماهر کار رنگ آمیزی اتاق شما را انجام دهد، بهتر است به مجموعه تخصصی در این حوزه مراجعه کنید. هوم سرویز یک مجموعه تخصصی درخصوص ارائه خدمات مربوط به رنگ آمیزی اتاق و معرفی شرکت نقاشی ساختمان خبره است. افراد متقاضی رنگ آمیزی اتاق با چند کلیک و بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف تایم می‌توانند از این وبسایت، شرکت نقاشی ساختمان مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای رنگ آمیزی اتاق‌ها یا هر فضایی درخواست دهند.

علاوه بر این موضوع دیگر نیازی به قیمت گرفتن از مکان‌های مختلف و ناشناخته نیست. تنها با جست و جو کردن سایت رسمی هوم سرویز و کلیک روی گزینه خدمات ساختمان و رنگ آمیزی اتاق‌ها امکان آگاهی از میانگین قیمت رنگ آمیزی هر فضایی وجود دارد. در واقع میانگین قیمت نقاشی ساختمان در وبسایت هوم سرویز درج شده و افراد با توجه به میزان رنگ و … امکان آگاهی از نرخ دقیق را دارند.

ضمنا برای آگاهی و اطلاع بیشتر از قیمت نقاشی ساختمان می‌توان با کارشناسان این مجموعه یا شرکت نقاشی ساختمانی انتخابی صحبت کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز