ابرپروژه های اعجاب انگیز جهان که در سال 2021 افتتاح می شوند (فیلم)

ابر پروژه های 2021

ابرپروژه های جهان که در سال 2021 افتتاح می شوند شاهکارهای فناوری و علم مهندسی هستند که با هنر معماران نیز در آمیخته اند. تماشای این ابرپروژه ها پیشرفت های خیره کننده انسان در سه حوزه فناوری، مهندسی و معماری را به تصویر می کشد.

آریاک سفر
به برخی از این پروژه های عظیم که قرار است در سال جاری میلادی تکمیل شوند نگاهی می اندازیم:
  1. پروژه دفتر مرکزی شرکت DJI Science and Technologies Ltd، که به نام تجاری DJI معروف است و در سال جاری میلادی در شهر شنژن چین تکمیل خواهد شد.
  2. لیتل آیلند نیویورک یک پارک عمومی است که به گفته طراحان آن تلفیقی از طبیعت و هنر را در خود جای داده و امکان گسست از زندگی شهری و پیوندی با خودانگیختگی و شادی را برای ساکنین این شهر فراهم می کند.
  3. ورزشگاه ملی لوسیل یک ورزشگاه در حال ساخت در لوسیل قطر است. این مکان ورزشی قرار است در ماه مه 2021 افتتاح شده و میزبان فینال جام جهانی فیفا 2022 خواهد بود. ساخت آن به طور رسمی در 11 آوریل 2017 آغاز و طرح نهایی آن در دسامبر 2018 رونمایی شد.
  4. پروژه شهر جنگلی عمودی یا Easyhome Huanggang Vertical Forest City Complex که در شهر هوانگ گانگ در استان هوبئی چین واقع شده است. این مجتمع 4.54 هکتار وسعت دارد و برای ایجاد یک مجموعه سبز با معماری نوین با قابلیت ادغام ساختمان های مسکونی، هتلها و فضاهای بزرگ تجاری طراحی شده است.
  5. برج ساعت بیگ بن که پس از سال 2012 به برج الیزابت تغییر نام داد، در انتهای شمالی کاخ وست مینستر واقع شده است. این برج ساعت معروف که نماد لندن است در سال 1843 ساخته شد و قرار است در سال 2021 به طول کامل بازسازی شود.
  6. West Side Place مجتمعی عظیم با بودجه 1 میلیارد دلاری است که شامل چهار ساختمان مسکونی و هتلی می شود و با اتمام ساخت و ساز به بلندترین ساختمان های شهر ملبورن در استرالیا تبدیل می شوند.
  7. موزه بزرگ مصر که با نام موزه جیزه نیز شناخته می شود، بزرگترین موزه باستان شناسی در جهان است که چندی پیش افتتاح شد.
  8. چشم دبی به یک چرخ و فلک عظیم در جزیره بلوواتر در نزدیکی منطقه مارینای دبی در امارات متحده عربی گفته می شود که قرار است در سال 2021 به عنوان بلندترین چرخ و فلک در جهان افتتاح شود. ساخت این پروژه تا 210 متر ارتفاع حدود 270 میلیون دلار هزینه برداشته است.
  9. Universal Beijing Resort، یک پارک و مجموعه تفریحی در چین است که در شهر پکن واقع شده است. این استراحتگاه توسط Universal Parks & Resorts اداره می شود.
  10. ایستگاه بزرگ بانگ سو در چاتوچاک شهر بانکوک، قطب راه آهن جدید تایلند خواهد بود که جایگزین ایستگاه فعلی راه آهن این شهر می شود. این ایستگاه بزرگ راه آهن که در دست ساخت است، انتظار می رود در ژوئیه 2021 افتتاح شود.
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز