ابرآروان یک سال دیگر از استارت‌آپ‌ها حمایت می‌کند

ابرآروان، به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و آسیب‌پذیری کسب و کارها در این شرایط، اعطای زیرساخت‌های رایگان به استارت‌اپ‌ها را یک سال دیگر تمدید کرد.
به گزارش کاماپرس، طبق اعلام سایت ابرآروان، پس از اتمام سال نخست این سرویس، در سال دوم به استارت‌آپ‌هایی که از سمت شتاب‌دهنده‌ها به ابرآروان معرفی شوند خدمات رایگان اعطا می‌کند.
بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده بین شتاب‌دهنده‌ها و ابرآروان، در یک سال آینده استارت‌آپ‌ها می‌توانند از همه یا یکی از خدمات این سرویس با تخفیف ۵۰ الی ۱۰۰ درصدی استفاده‌ کنند. خدمات ذکر شده برای این سرویس شبکه توزیع محتوا، امنیت ابری، خدمات محتوا و پخش زنده هستند. ابرآروان همچنین در پی امضای تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت علمی ریاست جمهوری به تیم‌های نوآفرین تسهیلات رایگان اعطا می‌کند.
سایت ابرآروان تعداد استارت‌آپ‌های بهره‌مند از طرح‌های حمایتی خود را از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۰ مورد ذکر کرده است. این شرکت با در اختیار داشتن ۴۰ پاپ‌سایت در جهان، عرضه کننده زیرساخت یک‌پارچه ابری است. ابرآروان مهم‌ترین فعالیت‌های خود را سرویس‌دهی به وبسایت‌های ایرانی، پخش زنده رویداد‌های ملی، ارائه خدمات امنیتی به سامانه‌های حساس دولتی و همچنین جلوگیری از حملات بی‌سابقه منع سرویس توزیع شده به بانک ها و سامانه‌های برخط کشور معرفی کرده است. چشم‌انداز ابرآروان تبدیل شدن به پیشرو نوآوری و فناوری ابری در سطح جهان بیان شده است.
هم‌اکنون استارت‌آپ‌ها می‌توانند از طریق شتاب‌دهنده‌های پارادیس‌هاب، تریگ‌آپ، خانه نوآوری، دیموند، فینووا، تیوان، امید و فضای کار اشتراکی باکس یا سامانه نوآفرین، سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت علمی نهاد ریاست‌جمهوری از خدمات ابرآروان بهره‌مند شوند. ابرآروان برای همکاری با دیگر شتاب‌دهنده‌های متقاضی نیز اعلام آمادگی کرده‌ است.

انتهای پیام

آریاک سفر
مرتبط با : ابر آروان
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز