ابتکار تونل ضدعفونی کننده در رستوران ارکیده

رستوران ارکیده

شیوع ویروس کرونا و شدت گرفتن شمار قربانیان این ویروس بازار شایعات داغ شده و تشخیص درست از نادرست را با مخاطرات بسیاری همراه کرده است. روزانه اظهارنظرهای متفاوتی از طریق شبکه‌های اجتماعی به سمع و نظر ما می‌رسد و اغلب بی آنکه بدانیم این اظهارنظرها مورد تایید منابع رسمی است یا خیر آن را می‌پذیریم. یکی از مهم ترین مسائل مطرح شده در این حوزه، سفارش غذا از رستوران‌ها است.

به گزارش کاماپرس، برای کم کردن خطر آلودگی، بهتر است بسته‌بندی مواد غذایی را باز کرده و آن را دور بریزید. بعد غذا را در ظروف خانگی تمیز و مناسب ریخته و قبل از خوردن دست خود را با دقت بشویید. در شرایط فعلی شاید بهتر باشد غذای داغ و تازه پخته از رستوران سفارش دهید و از غذاهای خام و سرد صرف نظر کنید. یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های غذا خوردن به خصوص در دوران شیوع کرونا، انتخاب رستوران مناسب است، رستورانی که در کنار استفاده از مواد اولیه باکیفیت، به نظافت و رعایت مسائل بهداشتی نیز اهمیت دهد. تمیز بودن و نظافت فضای غذاخوری، بهداشت، نحوه سرویس‌دهی و در نهایت تمیز بودن وسایل مورد نیاز برای پخت از جمله معیارهایی است که برای انتخاب رستوران خوب مهم است.

اولین تونل ضدعفونی کننده در رستوران ارکیده 
رستوران ارکیده با بیش از ۶۵ سال سابقه درخشان و داشتن ۶ شعبه در استان‌های تهران، البرز و مازندرانی اولین رستورانی است که با اولویت دادن به مشتریان خود اقدام به نصب تونل ضد‌عفونی در شعبات خود نموده تا غذای سالم در کوتاه‌ترین زمان به دست مشتریان و میهمانان ارکیده برسد. استفاده از اشعه پنهان UV در این تونل‌ها موجب از بین رفتن ویروس‌ها و میکروب‌ها و نگه داشتن آنها در زیر محدوده خطر می‌شود.

افزایش سفارشات بیرون‌بر مجموعه رستوران‌های ارکیده
ایسنا در گزارشی در خصوص این رستوران نوشت:با نصب تونل ضدعفونی کننده، ضدعفونی مرتب فضای رستوران و همین طور آشپزخانه، رستوران‌های ارکیده با افزایش صعودی در آمار بیرون‌بر خود مواجه شده‌اند. تمامی مواد اولیه ابتدا از تونل ضدعفونی عبور داده می‌شوند، سپس وارد فضای آشپزخانه ضدعفونی شده می‌شوند و در انتها با برچسب sanitized (ضدعفونی شده) تحویل پیک‌های ارکیده داده می‌شوند. پیک‌های ارکیده نیز با دستکش و ماسک پک غذا را تحویل گرفته و از تونل ضدعفونی عبور می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر می‌رسند.
رستوران ارکیده برای آسودگی خاطر مشتریان حضوری خود نیز پروتکل‌های بهداشتی زیر را رعایت می‌کند:
• قبل از ورود به رستوران دمای بدن مشتریان سنجیده می‌شود
• سپس میهمانان از تونل ضدعفونی عبور می‌کنند.
• ظرفیت میزهای داخل سالن به نصف کاهش یافته تا طرح فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود. همچنین وجود فضای سبز و آلاچیق اختصاصی در ۴ شعبه شهریار، مهستان، متل‌قو و چالوس ارکیده، امکان رعایت فاصله اجتماعی بیش از ۱.۵ متری را برای شما فراهم می‌کند.
• کلیه سطوح بعد از ترک هر میهمان ضدعفونی می‌شود
• قاشق و چنگال‌ها بعد از گذر از سه مرحله تمیز کردن، استریل نمودن و ضد‌عفونی کردن با دستگاه اتومات سر میز گذاشته شده است.
اگر مایلید در رستوران حضور داشته باشید یا غذای بیرون‌بر سفارش دهید و از طرفی هم رعایت بهداشت برایتان بسیار مهم است می‌توانید با اطمینان خاطر از ارکیده سفارش بدهید.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : رستوران ارکیده
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز