با 37 میلیون تومان آیفون 13 بخریم یا گلکسی اس 22 اولترا ؟

لست سکند

دو غول بزرگ در بازار موبایل را می‌توان آیفون و سامسونگ دانست که همواره با هم در رقابت هستند و هر کدام طرفداران خود را دارند. ولی اگر از آن دسته افرادی هستید که تعصب خاصی نسبت به آیفون ندارید، با قیمت آیفون 13 می‌توان پرچمدار سامسونگ که همان گلکسی اس 22 اولتراست را خریداری کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از فرارو، در حال حاضر آیفون 13 نسبت به رنگبندی بین 36 تا 38 میلیون تومان قیمت دارد که گاهی اوقات برخی فروشنده‌ها این محصول را تا 39 میلیون تومان نیز به فروش می‌رسانند در حالی‌که با این بودجه می‌توان اس 22 اولترا اندروید را خریداری کرد که در میان گوشی‌های اندرویدی یک سروگردن بالاتر است. در ادامه مقایسه‌ای میان آیفون 13 با گلکسی اس 22 اولترا انجام خواهد شد تا متقاضیان خرید با آگاهی بیشتر گوشی موبایل را تهیه کنند.

جالب است بدانید که باتری آیفون 13 نسبت به آیفون 12 ارتقا خاصی نداشته و همچنان کاربران را اذیت می‌کند. این محصول شارژ سریع 20 واتی دارد که طی 30 دقیقه 50 درصد شارژ شود ولی با کاربری متوسط نیز بیش از 18 ساعت دوام نمی‌آورد و شارژش تمام می‌شود. در حالی‌که باتری گلکسی اس22 اولترا 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی است و شارژسریع 45 واتی دارد که شارژ شدن آن کمتر از آیفون 13 طول می‌کشد.

از لحاظ دوربین می‌توان آیفون 13 را صادق اعلام کرد زیرا تمامی حسگرها عددی واقعی دارند ولی همچنان عکاسی با اس 22 اولترا می‌تواند جذاب‌تر باشد زیرا این محصول قابلیت تله‌فوتو پریسکوپ دارد و با قدرت 108 مگاپیکسل عکس‌برداری می‌کند.

راز آسمان پایتخت

تشخیص چهره حتی از زیر ماسک!

آیفون 13 قابلیتی به نام تشحیص چهره بیومتریک دارد که می‌تواند چهره صاحب خود را حتی از زیرماسک تشخیص دهد و قفل صفحه باز شود ولی با خطاهایی نیز روبرو می‌شود ولی گوشی سامسونگ اولترا به حسگر اثرانشگشت زیرنمایشگر مجهز است که بدون هیچ خطایی قفل صفحه را باز خواهد کرد.

نسبت نمایشگر به بدنه در آیفون 13 86 درصد است که این محصول به صفحه سوپر رتینای او ال ای دی مجهز شده و نمایشگری 6.7 اینچی دارد در حالی که نسبت نمایشگر به بدنه در گلکسی اس 22 اولترا 90 درصد است و نمایشگر 6.1 اینچی دینامیک اومولد دارد.

از لحاط وزن این دو محصول، آیفون 13 با 174 گرم وزن، سبک‌تر از اس 22 اولترا 228 گرمی است و وقتی وزن یک محصول کمتر باشد، کارایی با آن آسان‌تر هم خواهد شد که می‌توان این موضوع را مزیت آیفون 13 دانست.

آیفون 13 با ارتفاع 147 میلی‌متری و عرض 71 میلی‌متری همچنین ضخامت 7.6 میلی‌متری با رنگ‌های متنوعی همچون سفید، مشکی، آبی، صورتی و قرمز  عرضه می‌شود در حالی‌که سامسونگ گلکسی اس22 اولترا ارتفاعی 164 میلی‌متری، عرضی 75 میلی‌متری و ضخامتی برابر با 7.6 میلی‌متر دارد که در رنگ‌های مشکی، سفید، شرابی و سبز به فروش می‌رسد.

در حالی‌که متقاضیان خرید آیفون 13 برای حافظه 128 گیگابایتی این محصول باید حدود 37 میلیون بپردازند متقاضیان اس 22 اولترا با همین حدود قیمت صاحب 256 گیگابایت حافظه خواهند شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “با 37 میلیون تومان آیفون 13 بخریم یا گلکسی اس 22 اولترا ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز