آیفون ۱۳ را از کجا بخریم؟

لست سکند

حدود یک ماه می‌گذرد که جدیدترین مدل گوشی های اپل ، آیفون 13 به بازار آمده است. این سری از آیفون هم مانند سال گذشته در چهار مدل آیفون 13 ، 13 مینی ، 13 پرو و آیفون 13 پرومکس راهی بازار شده که هرکدام قیمت و امکانات متفاوتی دارند. اما این گوشی‌ها چه مزیت جدیدی دارند؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

تغییرات ظاهری آیفون 13 ؛ جزئی و اندک

ظاهر آیفون 13 نسبت به سری قبل، آیفون 12، تغییر چندانی نکرده است، تنها اندازه ناچ روی صفحه اندکی کاهش یافته و همچنین چینش مورب دوربین در دو مدل مینی و 13 تفاوت‌هایی پیدا کرده است. درواقع می‌توان گفت این همان آیفون 12 است که کمی دستی به سر و رویش کشیده شده است.

آیفون ۱۳ یک محافظ شیشه‌ای در پشت و جلو نیز دارد. گلس استفاده‌شده در جلوی این گوشی هم، پوشش اولفوبیک دارد که برای کاهش بازتاب نور و نشان دادن کمتر لکه دست و جای انگشتان، مناسب است، اما ارتقای اصلی گوشی‌های اپل را باید در نرم‌افزار آیفون 13 جست و جو کرد.

راز آسمان پایتخت

دوربین آیفون 13 ؛ کیفیتی شگفت‌انگیز

دوربین آیفون 13 این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا مانند عکاسان حرفه‌ای، عکس بگیرند. در مدل‌های غیرپرو این سری، یک سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی به کار رفته است که نور بیشتری را وارد سنسور می‌کند. لرزش‌گیر اپتیکال، دیگر ویژگی دوربین اصلی این گوشی‌هاست که کیفیت عکس‌برداری را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

افزون بر عکس‌برداری، دوربین‌های فیلم‌برداری تمام چهار مدل آیفون 13 نیز حالت سینمایی دارند که این حالت «سینماتیکس مود» نامیده می‌شود.

جالب توجه است که دوربین سری جدید اپل آنقدر هیجان‌انگیز است که چند روز پس از رونمایی، دکتر چشم پزشکی با انتشار ۲ عکس از قبل و بعد عمل قرنیه چشم بیمار، که توسط آیفون ۱۳ گرفته شده بود، میزان دقت، وضوح و کیفیت بالای عکس‌های گوشی‌های آیفون ۱۳ را نشان داد.

قیمت آیفون 13 در ایران

خرید این گوشی آمریکایی در ایران، همواره دردسرهای خودش را داشته است اما آیفون 13 آنقدر هم دور از دسترس نیست؛ حتی خرید قسطی آیفون 13 نیز ممکن است!

درواقع، بسیاری از فروشگاه‌ها شرایطی را فراهم کرده‌اند که با خرید اینترنتی آیفون 13 ، طرفداران کمپانی اپل تنها نصف مبلغ اصلی را بپردازند و با پرداخت مابقی این مبلغ به صورت اقساطی، آیفون 13 را در دستشان بگیرند. دیگر نیازی به محاسبه درآمد و نسبت آن با قیمت پرچمداران اپل و صبر چندین ماهه و چندین ساله نیست. آن‌ها حتی مشاوره خرید آیفون 13 را در کنار گارانتی آیفون ۱۳ ارائه می‌دهند. در ادامه این مطلب تعدادی از این فروشگاه‌های معتبر معرفی خواهند شد؛

فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال

فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های تخصصی کالای دیجیتال است که در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد. آل دیجیتال یک مرجع مطمئن برای خرید انواع کالای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل، لپ تاپ و تبلت است. دیگر نکته قوت آل دیجیتال مشاوره و بخش پرسش و پاسخ آن است.

ورود به سایت

فروشگاه اینترنتی رنگین شاپ

فروشگاه اینترنتی رنگین شاپ، انواع گوشی موبایل از برندهای پرطرفدار سامسونگ، شیائومی، اپل و… را با ارزانترین قیمت، گارانتی معتبر و ارسال سریع به سرتاسر کشور، 24 ساعته  به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. همچنین برای رفاه حال مشتریان عزیز امکان خرید قسطی نیز فراهم شده است.

https://ranginshop.com

هاکان موبایل

مجموعه هاکان موبایل پس از 8 سال فعالیت بصورت فیزیکی و در فضای آفلاین، تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود گرفت تا به مشتریان خود خدمات بهتری ارایه دهد. عمده فعالیت آن در فروش همکاری و گوشی آیفون است. به نحوی که در این سال ها به مرجع قیمت آیفون تبدیل شده و جدیدترین محصول فروشگاه برای فروش آیفون 13 است.

فروشگاه دیجی سنتر

فروشگاه دیجی سنتر از مراکز معتبر برای خرید گوشی موبایل در تهران است که انواع موبایل از برندهای معتبر مانند اپل، سامسونگ، شیائومی و دیگر برندها را به فروش می‌رساند. شما برای مشاوره خرید موبایل با بهترین قیمت می‌توانید با کارشناسان دیجی سنتر در ارتباط باشید.

مرتبط با : آل دیجیتالدیجی سنتررنگین شاپهاکان موبایل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز