آیفون ۱۲ با گران فروشی ۲۲ میلیونی در بازار ایران رونمایی شد!

لست سکند

آیفون ۱۲ بدون رجیستری و با گران فروشی ۲۲ میلیون تومانی در بازار موبایل فروخته می شود.
به گزارش کاماپرس، سه هفته بعد از رونمایی جدیدترین گوشی موبایل شرکت اپل در آمریکا، حالا می توانید این گوشی را در بازار موبایل تهران با شرایط خاص پیدا کنید. این طور که گفته می شود این گوشی موبایل تازه وارد با دو شرط به مشتری فروخته می شود. اول اینکه این گوشی رجیستری نمی شود و دوم اینکه مشتری باید ۱۵ تا ۲۰ روز منتظر بماند تا گوشی را تحویل بگیرد. البته ناگفته نماند علاوه بر این دو شرط، قیمت این گوشی موبایل در ایران خیلی بیشتر از قیمتی است که برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

یک محاسبه سرانگشتی نشان می دهد قیمت دلاری این سری از گوشی‌ها با دلار آزاد حدود ۳۰ میلیون تومان است. البته هزینه رجیستری و حقوق ورودی و هزینه‌های گمرکی این گوشی جای خود دارد. اگر یک سر به آگهی های مربوط به این گوشی بزنید با قیمتهای ۴۵ میلیون تومان و ۵۲ میلیون تومانی روبرو می شوید. یعنی ۲۲ میلیون تومان گران تر از قیمت گوشی.

هم گران تر است هم ریجستری نمی شود

راز آسمان پایتخت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان فروشندگان داخلی این محصولات یا از اعلام قیمت تمام شده محصول خودداری کرده‌اند یا اینکه قیمت‌ آن را حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان بیشتر از قیمت محاسبه شده با نرخ آزاد برای فروش آگهی کرده‌اند. این فروشندگان در آگهی‌های خود تاکید کرده‌اند که این قیمت‌ها بدون هزینه رجیستری است، حال آنکه گوشی بدون رجیستری یعنی ابزاری بدون کارکرد که هزینه‌ای چند ۱۰ میلیونی برای مالک در بر داشته است. یعنی این گوشی ها در بازار هم ۲۲ میلیون تومان گران تر از قیمت اصلی خود موبایل فروخته می شود هم اینکه فروشنده هیچ تضمینی به خریدار برای رجیستری گوشی نمی دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز