آیا هفته بدون نوسانی در انتظار بازار ارزی کشور است؟

ارزش دلار با رشد 20 تومانی که نسبت به پنج شنبه گذشته داشت، به سطح 24 هزار و 719 تومانی رسید. اما در مقابل یورو به اندازه 602 تومان نسبت به دو روز پیش از ارزش خود عقب نشینی کرد و 28 هزار و 883 تومان شد.

نرخ پوند انگلیس هم تا ساعت 14 امروز با کاهش 207 تومانی در مقایسه با دو روز قبل مواجه شده و 34 هزار و 299 تومان نرخ گرفت.

به گزارش کاماپرس، قیمت درهم امارات نیز با افزایش 0/1 درصدی نسبت به بیست و چهارم تیرماه، 6 هزار و 734 تومان شد. نرخ لیر هم روند افزایشی داشته و به سطح 2 هزار و 900 تومانی رسید. بسیاری از فعالان بازار ارز بر این اعتقادند که قیمت دلار در هفته آخر تیرماه نوسان زیادی را تجربه نخواهد کرد.

آریاک سفر

از دیدگاه این دسته افراد از یک سمت ضعف تقاضا در بازار قابل مشاهده است. از طرفی دیگر تعطیلی بازارهای ارزی کشورهای همسایه نیز موجب عدم ارسال سیگنال‌های نوسانی خاص به بازار ارزی ایران می‌شود.

در حالی که بعضی کارشناسان و معامله گران خروج از مسیر نزولی را سیگنالی از آغاز دوباره روند افزایشی تلقی می‌کنند. ضمن اینکه هنوز تکلیف برجام مشخص نشده و این مسئله هم اثر زیادی بر کاهشی یا افزایشی شدن نرخ دلار خواهد داشت.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز