آیا میناوند و انصاریان در برنامه‌ تلویزیونی کرونا گرفتند؟

لست سکند

مهرداد میناوند و علی انصاریان بعد از بازنشستگی به عنوان مهمان و کارشناس در برنامه های تلویزیونی و اینترنتی شرکت می کردند،‌اما این ادعا که این دو در یکی از همین برنامه ها کرونا گرفته اند، چقدر واقعیت دارد؟

به گزارش کاماپرس،بعد از فوت مهرداد میناوند و شرایط سخت علی انصاریان در آی سی یو،‌بعضی از رسانه ها با انتشار مطالبی دنبال مکانی هستند که این دونفر در آنجا به این بیماری مبتلا شده اند. برخی رسانه‌ها هم از عکس حضور این دو ورزشکار در برنامه های قدیمی ورزشی که مربوط به ماههای گذشته است استفاده کرده اند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

حتی حسین کرمانپور مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی بعد از فوت مهرداد میناوند در پستی توییتری از استودیوهای تلویزیونی انتقاد کرد و نوشت:« ‏میناوند آخرین نخواهد بود! روی استودیوهای ضبط برنامه و تهیه فیلم و سریال نظارت چندانی نیست. من خود در چندین برنامه شرکت کرده و ملاحظه کرده‌ام. برای این عزیزان موضوع چندان جدی نیست. ماسک‌ها به صورت موثر زده نمی‌شود، فاصله رعایت نمی‌شود و تهویه هم مناسب نیست.»

میناوند و انصاریان در برنامه اینترنتی بودند نه تلویزیونی

راز آسمان پایتخت

با اینکه مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی به طور مستقیم به برنامه های تلویزیونی اشاره می کند که با حضور ورزشکاران پیشکسوت پخش می شود. اما حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما این اظهارات را رد می کند. او در این باره می گوید:« مهرداد میناوند و علی انصاریان در ویژه‌برنامه شهرآورد، در شبکه‌ای اینترنتی حضور داشتند و نه برنامه‌ای در صداوسیما.»

او در ادامه به ایسنا می گوید:« این دو بزرگوار در یکی از برنامه‌های تلویزیون اینترنتی حضور داشتند و همان‌طور که قبلا هم تاکید کرده‌ایم، تولید برنامه‌های ضبطی و زنده در استودیوهای صداوسیما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. »

مدیر روابط عمومی معاونت سیما تاکید می کند همه پروتکل های بهداشتی در استودیوهای صدا و سیما اجرا می شود:« در استودیوهای صداوسیما مواد ضدعفونی در دسترس همه همکاران و مهمانان است و استفاده از ماسک هم برای همه افراد اجباری است. فضای استودیوها هم به صورت دوره‌ای ضدعفونی می‌شود.

اینکه عنوان کرده‌اند در چندین برنامه شرکت و ملاحظه کرده‌اند که پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود، به هیچ وجه صحت ندارد؛ چراکه هم خود مرکز بهداشت صداوسیما و هم ستاد ویژه کرونا در حوزه ریاست، به‌جد، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های ضبطی و زنده نظارت دارند.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز