آیا باید منتظر پلی استیشن 5 مشکی رنگ باشیم؟

عکس های جدیدی از طراحی کنسول پلی استیشن 5 در اینترنت منتشر شده است که البته هنوز این عکس ها از سوی شرکت سازنده یا منابع رسمی مورد تایید قرار نگرفته است.

به گزارش کاماپرس، کنسول جدید شرکت سونی که میلیون ها نفر در سراسر دنیا منتظر آن بودند بلاخره در ماه ژوئن امسال معرفی شد. در همان ابتدای معرفی محصول جدید شاید از نظر ظاهری و طیف رنگی باب میل برخی از کاربران قرار نگرفته باشد. در طرح رسمی معرفی شده قسمت اصلی بدنه کنسول بر خلاف سری های گذشته به رنگ سفید طراحی شده است. اما به نظر می رسد با توجه به عکس های تازه منتشر شده در اینترنت، دوست داران طرح مشکی کلاسیک این کنسول بتوانند نسبت به طراحی های جدید پلی استیشن 5 امیدوار باشند.

فوتوشاپ یا عکس واقعی؟

یکی از عکس ها که به صورت غیر رسمی در صفحات اینترنت منتشر شده محصولات مختلف سونی را به همراه PlayStation 5 و به ویژه دسته جدید DualSense آن نشان می دهد. در این عکس شاهد کنسول پلی استیشن 5 با رنگ مشکی و رگه های قرمز و نیز کنترلر مشکی رنگ هستیم.

فردی که این تصویر را منتشر کرده اینگونه توضیح داده: “این تصویر بخشی از پیام تبلیغاتی است که وی از سونی دریافت کرده است”. عکس های دیگری نیز کنسول جدید را با رنگ مشکی و رگه های آبی نشان می دهند. اما اینکه آیا این عکس ها دستکاری شده باشند یا اصلا طرح مشکلی در دستور کار طراحان شرکت سونی باشد یا خیر هنوز به صورت رسمی از سوی این شرکت منتشر نشده است.

آریاک سفر

لازم به ذکر است که عرضه محصول جدید سونی در پایان سال میلادی جاری برنامه ریزی شده است.

در این زمینه منتشر شده است

 

مرتبط با : سونی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز