آیا قیمت بیت کوین تا «کره ماه» بالا می‌رود؟!

لست سکند

وضعیت حال حاضر بازار رمزارزها، صعود قابل توجه بیشتر ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد. بیت کوین همچنان ابرقهرمان بازار ارزهای دیجیتال است و امروز را هم با رشد هزار و 283 دلاری آغاز کرد. با این مقدار افزایش، در حال حاضر قیمت بیت کوین به محدوده 47 هزار و 549 دلاری رسیده است. اتریوم هم که بعد از بیت کوین بیشترین حجم بازار رمزارزها را داراست، اکنون در پله قیمتی 3 هزار و 298 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سران کشورهای مختلف نسبت به این افزایش واکنش نشان داده‌اند. سرگئی شوتسوف، معاون اول رئیس بانک مرکزی روسیه، به سرمایه گذاران محلی هشدار داده که نسبت به ابزارهای مالی مانند بیت کوین مراقب باشند. به اعتقاد شوتسوف سرمایه گذاری در رمزارزها بسیار خطرناک بوده تا حدی که با ورود به میدان مین قابل مقایسه است! وی به بیت کوین حمله می‌کند و آن را به عنوان نمونه‌ای از «هرم مالی تکنولوژیکی» می‌داند.

راز آسمان پایتخت

افزایش آگاهی جهانی درباره بیت کوین

طبق پیش بینی‌های برخی فعالان بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین تا پایان 2021 به بالاترین بها در تاریخ خود خواهد رسید. این گروه معتقدند که بیت کوین به تازگی وارد دومین بخش از روند صعودی دو ساله خود شده و بهای آن تا «کره ماه» رشد پیدا خواهد کرد! در واقع ارزش این رمزارز از اوج 64 هزار دلاری خود که در میانه آوریل به آن رسیده بود نیز فراتر می‌رود.

با این حال برخی قوانین و مقررات وضع شده در کشورهای بزرگ جهان، مثل آمریکا و چین، شاید مانع از افزایش قیمتی تا به این اندازه شود. اما تحلیلگران به این موضوع اشاره دارند که صحبت‌های چهره‌های شناخته شده جهان درباره پادشاه رمزارزها، بیت کوین، موجب افزایش آگاهی درباره آن و بالارفتن بهایش شده است. به قول پائولو آردوینو، مسئول ارشد فناوری در صرافی رمزارز بیتفاینکس؛ «آگاهی عمومی از رمزارزها در حال رسیدن به سطحی وسیع بوده و بیت کوین پیش قراول است».

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز