آیا علی دایی پنت هاوس دارد؟

لست سکند

علی دایی، کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس، خبر مالکیت پنت هاوس را تکذیب کرده است. دایی اعلام کرده که در یک خانه 418 متری زندگی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ورزشی و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید

به گزارش کاماپرس، پیش از این ادعا شده بود که دایی پنت هاوسی چند هزار متری در شمال تهران دارد. اما وی در گفت و گو با خبر ورزشی این ادعا را رد کرد. علی دایی بیان کرده که داشتن یک زندگی مرفه با توجه به تمامی زحماتی که کشیده، حق اوست اما در پنت هاوس ادعا شده زندگی نمی‌کند.

کاپیتان سابق تیم ملی معتقد است که اگر به درستی زندگی نمی‌کرد، شاید 20 برج 20 طبقه داشت، اما همواره دوست داشته که سالم زندگی کند. او به این موضوع اشاره کرده که زندگی سالم و اصطلاحا نان حلال آینده فرزندانش را تضمین می‌کند. دایی در این گفت و گو بیان کرد که به هیچ عنوان دنبال مال حرام و سوء استفاده نبوده است و در شرایط کنونی هم علاقه‌ای به اشتباه ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر علی دایی، پدر و مادر سرمایه‌های تکرار نشدنی هستند و انسان هر چه که به دست می‌آورد از دعای خیر آن‌ها است. کاپیستان سابق تیم پرسپولیس می‌گوید من درسم را به خاطر پدرم ادامه دادم چون علاقه داشت که مهندس شوم. مادرم سواد ندارد اما شعور و درک او از بسیاری تحصیل کرده‌ها بیشتر است. هنوز در بعضی روزها تصور می‌کنم پدرم برایم دعا می‌کند.

قبلا خبرهایی منتشر شده بود که خانه علی دایی در شمال تهران بالای هزار متر است. همچنین پنت هاوس منسوب به دایی امکاناتی مثل استخر روی بام، جکوزی، آسانسور اختصاصی حمل ماشین به داخل واحد، زمین ورزشی، باغچه و… دارد.

شرایط علی دایی در سال‌های دور از مستطیل سبز

اسطوره فوتبال ایران می‌گوید که دوری از فضای فوتبال برایش دشوار نیست و شاید خیلی از مردم این موضوع را باور نکنند. چون او حالا در کنار خانواده قرار گرفته و از بسیاری حواشی دور است. این موضوع دوری از فوتبال تغییر زیادی در زندگی وی به وجود نیاورده و برایش بهتر به نظر می‌رسد. علی دایی بیان می‌کند که دلتنگ فوتبال است ولی در حال حاضر استرس گذشته را ندارد.

کاپیتان سابق تیم ملی کشور بیان کرده که زمانی دوباره به فضای فوتبالی باز می‌گردد که صلاح بداند و احساس کند که شرایط برای انجام کار بهتر شده است. او ادعا کرده که میانه‌ای با دلال و دلال بازی و فساد ندارد و دوباره وقتی پا به عرصه فوتبال می‌گذارد که از جانب اطرافیان مورد آزار قرار نگیرد. دایی وجود مسائل امنیتی درباره دوری‌اش از فضای فوتبال را رد می‌کند. وی بیان کرده که شاید اوایل یکسری اتفاقاتی افتاد و مقاومت‌هایی بود اما در حال حاضر دو سال است که پیشنهادها ارائه شده اما قبول نمی‌کنم.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز