آیا دعوای تبلیغاتی، دربی را تعطیل می‌کند؟

در حالیکه کمتر از 24 ساعت تا برگزاری دیدار میان دو تیم استقلال و پرسپولیس زمان باقیمانده، رسانه‌ها از احتمال لغو این دیدار خبر می‌دهند.
به گزارش کاماپرس، باشگاه استقلال که در دوره جدید مدیریت سردار آجرلو تمرکز زیادی روی درآمدهای تبلیغاتی و اسپانسری کرده، مجدانه در تلاش است تا اختیار تبلیغات محیطی این دیدار را در دست بگیرد.

این باشگاه در روزهای اخیر با ارسال نامه‌های جداگانه به رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کرده که چون میزبان دیدار دربی است، تبلیغات محیطی را اجرا خواهد کرد. آن‌طور که روزنامه خبرورزشی اعلام کرده، در جلسه هماهنگی دربی پایتخت، نماینده سازمان لیگ خطاب به بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد در صورتی که اجازه اجرای تبلیغات محیطی به سازمان لیگ داده نشود، این سازمان اجازه برگزاری دربی را نخواهد داد. ناظر بازی نیز با تأکید بر اینکه سازمان لیگ باید تبلیغات محیطی را اجرا کند، اعلام کرد در شرایطی که باشگاه استقلال ممانعت کند، اجازه شروع بازی داده نمی‌شود.

 تغییر ساعت دربی

در حالیکه هنوز دعوای تبلیغات محیطی دربی به سرانجام نرسیده، سازمان لیگ فوتبال زمان شروع این بازی را تغییر داد. طبق اعلام این سازمان دیدار دربی قرار بود فردا از ساعت ١۶ در ورزشگاه آزادی برگزار شود، با ١۵ دقیقه تاخیر ساعت ١۶:١۵ برگزار خواهد شد.
تغییر 15 دقیقه‌ای زمان برگزاری در حالی صورت گرفته که قرار نیست تماشاگران در ورزشگاه حاضر شوند.
مسئولان برگزاری نیز تا این لحظه هیچ توضیحی درباره این تاخیر اعلام نکرده‌اند.

آریاک سفر

 غیبت کاپیتان

وریا غفوری، کاپیتان استقلال به دلیل مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد. محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال عصر امروز جمعه در حاشیه تمرین آبی‌پوشان گفت: وریا به بازی فردا نمی‌رسد اما امروز در تمرین حضور داشت و به بازیکنان روحیه داد. تیم از اینکه فردا کاپیتانش را ندارد، ناراحت است.
پیش از این، سرمربی استقلال در نشست خبری خود از غیبت آرش رضاوند در دربی به دلیل آسیب دیدگی خبر داده بود.
انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز