آیا ثبات بازار طلا تدوام دارد؟

لست سکند

هر گرم طلای 18 عیار تا ساعت 12:30 امروز در کانال قیمتی یک میلیون و 60 هزار و 600 تومانی قرار داشته و نسبت به روز گذشته هزار و 400 تومان کاهش قیمت را ثبت کرد. نرخ هر مثقال طلای 18 عیار نیز با رشد 0/02 درصد نسبت به دیروز مواجه شد و به سطح 4 میلیون و 594 هزار تومانی رسید.

به گزارش کاماپرس، قیمت هر مثقال طلای 24 عیار هم امروز یک میلیون و 754 هزار و 300 تومان اعلام شد. سکه امامی با افزایش قیمت 0/18 درصدی که نسبت به دیروز داشت، به قیمت 10 میلیون و 685 هزار تومان رسید.

نرخ نیم سکه 20 هزار تومان در مقایسه با روز قبل بالا رفت و با قیمت 5 میلیون و 700 هزار تومان معامله شد. قیمت ربع سکه هم با رشد 10 هزار تومانی در مقایسه با دیروز، در سطح 3 میلیون و 650 هزار تومانی قرار گرفت.

راز آسمان پایتخت

گفته فعالان حاکی از آن است که بازار طلا در حال حاضر نوسانات کمی دارد. بنا به گفته ابراهیم محمد ولی، رئیس اتحادیه طلا، با توجه به تعطیلی بازارها به دلیل شیوع کرونا و کاهش داد و ستدها، اگر نرخ ارز نوسان زیادی را ثبت نکند قیمت‌ها نوسان زیادی نخواهد داشت.

همچنین به اعتقاد نادر بذرافشان، دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، نوسان فعلی قیمت طلا و سکه جزیی و طبیعی است و پیش‌بینی می‌شود ثبات بازار تداوم داشته باشد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز