بیت کوین بار دیگر به اوج خود می‌رسد؟

قیمت بیت کوین تا ساعت 14 امروز با افت هزار و 169 دلاری در مقایسه با روز گذشته، 34 هزار و 373 دلار شد. اتریوم هم به قیمت 2 هزار و 282 دلار خرید و فروش شد؛ یعنی 74 دلار کمتر از دیروز! بنابراین تعجبی ندارد که قیمت دوج کوین هم با کاهشی 2/91 درصدی روبرو شده و به قیمت 0/24 دلار رسیده باشد.

به گزارش کاماپرس، بیشتر نوسان و کاهش قیمتی بیت کوین از عدم پذیرش این رمزارز توسط ایلان ماسک و توئیت‌های منفی وی آغاز شد. طی چند هفته اخیر هم دولت چین با موسسات و شرکت‌های استخراج‌کننده رمزارز‌ها به سختی برخورد و سازمان‌های مالی و پرداختی مرتبط با رمزارز‌ها را محدود کرده است.

بر اساس گزارش‌های صرافی‌های چینی سرکوب استخراج رمزارز‌ها باعث کاهش هش‌ریت -سرعت اتمام عملیات محاسباتی در شبکه بیت کوین- جهانی شده است. چراکه چین بزرگ‌ترین استخراج کننده بیت کوین دنیا محسوب می‌شود.

آریاک سفر

کاهش هش‌ریت جهانی و سیگنال‌های منفی ایلان ماسک به بازار اثری منفی گذاشتند، اما این دو عامل موقتی اعلام شدند. طبق جلسه شورای استخراج بیت‌کوین در حال حاضر حدود ۵۶ درصد کل استخراج‌ها در محدوده پایدار قرار گرفته است.

به اعتقاد فعالان بازار، جو حاکم در بازار منفی به نظر می‌رسد، اما گزارش‌های اخیر حاکی از ایجاد روند ثابت معاملات آتی بیت‌کوین در آینده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز