آیا برانکو پرسپولیسی‌ها را لو داده است؟

لست سکند

در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا تا پنجشنبه به پرسپولیس مهلت داده که مدارک خود را درباره شکایت النصر به این سازمان ارسال کند گمانه زنی ها درباره این که چه کسی عربستانی ها را به شکایت از تیم پرطرفدار ایرانی تشویق کرده و احتمالا مدارکی در اختیار آنها قرار داده است، ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، پرسپولیس در زمین بازی النصر را شکست داده است اما مسئولان این تیم عربستانی با سماجت شدیدی در پی تغییر این نتیجه هستند و خیال پذیرفتن شکست را ندارند. مسئولان تیم النصر مدعی شده اند که پرسپولیس در مقابل آنها از بازیکنانی استفاده کرده که حق حضور در این بازی را نداشته اند. عده ای برانکو مربی سابق پرسپولیس را به تشویق عربستانی ها برای شکایت از پرسپولیس و ارائه مدارکی علیه قرمز پوشان به مسئولان النصر متهم می کنند و می گویند این کار توسط وکیل برانکو انجام شده است. البته وکیل برانکو اظهار کرده این اتهامات یک دروغ بزرگ است.

بنا به اعلام ایسنا در روزهای اخیر برخی افراد رسانه‌ای در عربستان سعودی نیز با انتشار شایعه‌ای عنوان کردند که دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ به مسئولان باشگاه النصر عربستان اسنادی را ارائه کرده تا این باشگاه سعودی بتواند شکایت خود علیه پرسپولیس را پیگیری کند.

در همین رابطه دارو بوشیچ ضمن رد این شایعات گفت: هرگز سندی را به کسی نداده‌ام! این اصل و نگرش حرفه‌ای من است. می‌توانید از همه همکاران رسانه‌ای خود در ایران سوال کنید. بارها از من نسخه و سند خواستند اما من هرگز سندی را افشا نکردم. افشای سند بر خلاف اصل حرفه‌ای و محرمانه بودن است.

راز آسمان پایتخت

وی افزود: اطلاعات شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس را هم از طریق رسانه‌های ایران متوجه شدم. اینکه من سندی به النصری‌ها دادم یک دروغ بزرگ است.

ناگفته نماند مسئولان تیم عربستانی عنوان کرده اند که پیش از بازی از این – به گفته آنها – تخلف پرسپولیس مطلع بوده اند ولی آن را مطرح نکرده اند و به نظر می رسد آنها این موضوع را به عنوان آخرین حربه در صورت باخت، نگه داشته بوده اند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : پرسپولیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “آیا برانکو پرسپولیسی‌ها را لو داده است؟

  1. عباس گفته:

    برانکو اینقدر جنتلمن و مرد است که امکان ندارد کوچکترین حرفی از پرسپولیس بزند او یک انسان شریف و دوست داشتنی است که تکرار نخواهد شد بنده بعنوان یک طرفدار پرسپولیس به او ایمان کامل دارم. مدیران پرسپولیس کار خیلی بدی کردند که او را رنجاندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز