آچاره؛ بهترین اپلیکیشن ارائه دهنده خدمات در منزل از نگاه داوران

چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران به تازگی به پایان رسید و برندگان آن در هر رشته از نظر مردم و داوران مشخص شدند. این جشنواره با ده‌ها هزار شرکت‌کنند، به عنوان بزرگترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی ایرانی شناخته می‌شود که امسال، در حوزه سرویس‌های خدمات شخصی و منزل، برنده آن برای چهارمین سال متوالی اپلیکیشن آچاره بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آچاره یک سرویس خدماتی است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد که خدمت مورد نظرشان اعم از نظافت منزل، قالیشویی و خشکشویی، تعمیرات لوله‌کشی، کارواش و… را از طریق وبسایت یا اپلیکیشن در هر ساعت از شبانه روز سفارش دهند. حالا که آچاره برنده داوران جشنواره وب و موبایل ایران شده است، مصاحبه‌ای انجام شد با آیسان سبایی، مدیر بازاریابی این مجموعه، که در ادامه می‌خوانید؛

بهبود وضعیت؛ هم در خدمات، هم سایت و هم اپلیکیشن

سبایی ابتدا جشنواره وب و موبایل را اینگونه توصیف کرد: جشنواره وب و موبایل از مهمترین جشنواره‌‌ها برای شرکت‌های بر پایه نوآوری است که به لحاظ فنی و ملاحظات تجربه کاربری، وبسایت و اپلیکیشن ها را مورد ارزیابی و داوری قرار می‌دهد. آچاره در سال 1400، چهارمین دوره‌ای بود که در این جشنواره شرکت کرد و دریافت جایزه از سمت داوران برای کسب و کار ما اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: هر سال ما در تلاش هستیم محصول خود را به لحاظ استفاده از جدیدترین تکنیک‌های برنامه نویسی، استفاده از AI و machine learning و همینطور رابط کاربری بهبود ببخشیم و علاوه بر بهتر کردن تجربه مشتریان از دریافت خدماتمان، در حوزه سایت و اپلیکیشن هم بتوانیم تجربه خوبی برایشان رقم بزنیم.

آریاک سفر

سبایی همچنین از حضور سایت و اپلیکیشن آچاره برای چهارسال در جشنواره ابراز خوشحالی کرد و گفت: این حاصل تلاش تیمی از فنی تا بازاریابی و عملیات بوده که توانسته ایم به این افتخار دست پیدا کنیم.

ما پیشرو بازار هستیم

مدیر بازاریابی آچاره با اشاره به کم بودن رقبا در این حوزه، بیان کرد که اکنون، آچاره پیشرو بازار است و امید دارد که به کمک سایر کسب و کارهای این حوزه، بتواند فرهنگ دریافت خدمات در محل را بیش از پیش در میان مردم، رواج دهد.

این عضو تیم آچاره از چالش‌های کسب و کار آنلاین هم گفت؛ او با بیان اینکه هنر آچاره عبور از موانع و چالش‌هاست تا بتواند پویایی خود را حفظ کند، توضیح داد که موانع اقتصادی و تورم در دریافت خدمات، بی‌شک تاثیر گذار بوده‌است. همچنین طی این سال‌ها، در حوزه تبلیغات موانعی مانند تحریم و فیلترینگ از میزان حجم بازاریابی کم کرده است، از این دست موارد می‌توان حذف اپلیکیشن‌های آی او اس و فیلترینگ تلگرام را مثال زد.

در انتظار آینده‌ای روشن

سبایی از رشد چندین برابری آچاره در سال گذشته خبر داد و گفت تیم آچاره رو به رشد و بزرگ‌تر شدن است. او چشم‌انداز آچاره را با همین رشد توصیف کرد به طوری که قرار است خدمات و نمایندگی‌های جدید به این مجموعه اضافه شوند.

در پایان، سبایی از طرح صیانت انتقاد کرد و افزود دنیای امروز در حال پیشرفت است و ارتباط و جهانی شدن رکن اساسی آن به شمار می‌رود. او توضیح داد از ارتباط جهانی بوده که بسیاری از کشورها در تولیدات و صنایع خود پیشرفت داشته‌اند و نمی‌توان با دیوار کشیدن و محدودیت، انتظار رشد برای کسب و کارها و به تبع آینده‌ای روشن داشت. بخش عمده‌ای از تبلیغات به واسطه پلتفرم‌هایی مانند گوگل و فیسبوک در حال انجام است، که حتی با وجود اینکه ما در بخش‌هایی از این تبلیغات تحریم هستیم و نمی توانیم از تمام امکانات آن‌ها استفاده کنیم، باز هم به صرفه‌تر از برخی پلتفرم‌های ایرانی تبلیغات را اجرایی می‌کنند. در نهایت، مدیر بازاریابی آچاره خواست که امید کسب و کارهای آنلاین، ناامید نشود.

مرتبط با : آچاره
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز