آپ ، امکان احراز هویت آنلاین در سامانه سجام را ارائه کرد

معاملات سهام صندوق های ETF به شرط احراز هویت در سامانه سجام ، در «آپ» امکان پذیر شده است.

به گزارش کاماپرس، احراز هویت در سامانه سجام تنها شرط خریدوفروش سهام صندوق های قابل معامله دولتی موسوم به ای تی اف است که اپلیکیشن آپ در گزینه سجام و احراز هویت خود به همه علاقه‌مندان این حوزه خدمات غیرحضوری ارائه می‌کند.

تاکنون دو صندوق دولتی دارا یکم و پالایشی یکم پذیره نویسی شده و قرار است به زودی صندوق سوم نیز پذیره نویسی شود.

بنا به اعلام روابط عمومی آسان پرداخت، یکی از راه های پذیره نویسی این صندوق ها داشتن کد بورسس ایت. . در واقع حضور در بازار و انجام معامله هر فرد نیازمند یک کد بورسی است که یکی از اولین مراحل دریافت کد بورسی، ثبت نام در سامانه سجام و تایید هویت فرد ثبت نام کننده است .

احراز هویت با آپ چگونه انجام می شود؟

آریاک سفر

اگر متقاضیان در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌ باشند ابتدا در اپلیکیشن آپ در قسمت “سجام و احراز هویت” و در بخش “ثبت نام و استعلام سجام” در سجام ثبت نام  و پس از دریافت کد پیگیری از بخش احراز هویت اقدام می‌کنند.

ضمنا اگر قبلا در سجام ثبت نام و کد پیگیری دریافت کرده باشند ولی احراز هویت نشده باشند، در قسمت “سجام و احراز هویت” اپلیکیشن آپ، وارد بخش “احراز هویت الکترونیکی” می‌شوند. بر این اساس، با درج کد ملی، سریال پشت کارت ملی و کد پیگیری دریافتی از سجام، وارد فرآیند احراز هویت خواهند شد. در ادامه فرآیند احراز هویت نیز می‌توان با گرفتن عکس از امضای شخصی و ارسال آن، ارسال ویدئوی سلفی 15 ثانیه‌ای و لمس گزینه تطابق چهره، احراز هویت شد.

شایان ذکر است ابتدا تا انتهای این  فرآیند به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می شود و سرعت پایین اینترنت هم در روال کار مشکلی ایجاد نخواهدکرد؛ همچنین امنیت بالای اطلاعات و سیستم ضد هک، سهولت در استفاده و کاربرپسند بودن و  پیشرفته‌ترین تکنولوژی پردازش تصویر از مزایای این شیوه احراز هویت به‌شمار می‌رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : آسان پرداخت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “آپ ، امکان احراز هویت آنلاین در سامانه سجام را ارائه کرد

  1. rahabanoo گفته:

    سلام من از طریق برنامه اپ ثبت سجام انجا دادم ولی گزینه اخر ک مربوط ب ادرس پست الکترونیکی هست گیر کردم میشه لطفا کمکم کنید ممنونم

  2. شیما گفته:

    سلام من داخل برنامه آپ میخوام احراز هویت انجام بدم اول که کد ملیو زدم بعد به جای سریال ملی کد پیگیری رو زدم و اینها بعد ده هزار تومن پرداخت کردم اما بعد از اون گفت که کد ملی با شماره سریال مطابقت ندارد اینم بگم دوروزه که کد پیگیری برای کارت ملیمو گرفتم میشه بگید الان باید چکار کنم

  3. حسن گفته:

    سلام من در برنامه آپ قسمت احراز هویت بعد عکس امضا. علامت خطای نامشخص می آید نمی دونم لطفاً راهنمایی بفرمایید

  4. رویا گفته:

    من برای احراز هویت به مشکل خوردم .. پولش پرداخت شده اما در قسمت امضا به مشکل خورده و هی میگه خطای نامشخص .. میشه لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز