آپارتمان های ارزان محله های لوکس نشین تهران چند؟

لست سکند

با اینکه آپارتمان های شمال شهر تهران با قیمتهای نجومی معامله می شوند، اما با ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان می توان یک واحد نقلی ۴۵ متری در دروس خریداری کرد.

به گزارش کاماپرس، مناطق یک، سه و بخش‌هایی از منطقه2 و 4 جز مناطق شمالی تهران محسوب می‌شود، مناطقی که در آن نرخ هر متر آپارتمان بالای ۵۰ میلیون تومان است و گاهی به ۱۰۰ میلیون تومان هم می رسد. با این حال بعضی از آپارتمان های نقلی که البته نوساز هم نیستند را به دلیل متراژ پایین و سن بنا می توان با قیمتهای معقول تری خریداری کرد.

با اینکه ۴ میلیارد تومان برای بیشتر مردم پول خیلی زیادی است، اما پیدا کردن آپارتمانهایی با این قیمت در شمال شهر تهران آرزوی خیلی هاست. با این اوصاف ارزان ترین آپارتمان های شمال شهر تهران را با چه قیمتهایی می توان خریداری کرد؟

ارزان ترین آپارتمان های محله های لوکس نشین

یکی از ارزان ترین آپارتمان های نقلی شمال شهر آپارتمان ۵۳ متری در ونک با ۱۵ سال سن ساختمان است که با قیمت ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

راز آسمان پایتخت

آپارتمان ۴۹ متری در قلهک با ۲۵ سال سن بنا هم با قیمت ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان معامله می شود. آپارتمان ۵۱ متری با ۱۷ سال سن بنا در محله اختیاریه ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

یک آپارتمان ۵۹ متری ۹ سال ساخت در دولت با قیمت ۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان فروخته می شود. قیمت یک آپارتمان ۴۲ متری با ۶ سال سن بنا در زعفرانیه حدود ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

یک آپارتمان ۵۲ متری با ۱۷ سال سن بنا با قیمت ۳ میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان معامله می شود. به گزارش اقتصاد آنلاین، یک آپارتمان ۴۲ متری نوساز هم با قیمت ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ولنجک فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز