آهن آنلاین در سال 1400 چه کرد؟

لست سکند

سایت آهن آنلاین یکی از مجموعه‌هایی است که به صورت آنلاین قیمت انواع آهن آلات را گزارش می‌دهد و انواع محصولات مرتبط را به مشتریان عرضه می‌کند. این مجموعه مانند تمامی شرکت‌ها در دوره کرونا فراز و فرودهایی داشت، با این حال به کار خود ادامه داد و حتی تحولاتی را به وجود آورد. نگاهی به جمع عملکرد آهن آنلاین نشان می‌دهد که این مجموعه توانسته به خوبی از مشکلات دوره کرونا عبور کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنعت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قاعدتا مشتریان با وبسایت آهن آنلاین و اطلاعات به روز آن بسیار راحت هستند، اما جا افتادن قیمت گیری آنلاین محصولی مثل آهن کار دشواری است. مجموعه آهن آنلاین به این موضوع واقف است و همواره تلاش می‌کنند با بهبود شرایط سایت و طراحی آن، کار را بیش از پیش برای کاربران خود راحت کنند. به همین دلیل این شرکت پروژه طراحی سایت را در سال گذشته شروع کرد و با کمک تیم توسعه، طراحی و مارکتینگ توانست طرح جدید را در اسفندماه سال گذشته به اجرا درآورد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

عملکرد کلی آهن آنلاین در یک نگاه

براساس آمار و اطلاعات سال گذشته، بیشترین میزان بازدید کاربران سایت مربوط به صفحه لیست قیمت میلگرد است. بعد از  این مورد، قیمت گیری از لیست پروفیل و تیرآهن بیشتر بازدیدها را به خود اختصاص داد. این مجموعه در یک سال اخیر به صورت لحظه‌ای و روزانه 4 هزار و 413 مورد قیمت گذاری داشته است. آمار سال 1400 این مجموعه نشان می‌دهد که بیشترین فروش به لحاظ وزنی مربوط به استان تهران بود. بیشترین خرید وزنی که سال گذشته ثبت شد به 646 هزار و 850 کیلوگرم ‌رسید. بیشترین خرید وزنی یک مشتری نیز 2 میلیون و 287 هزار و 371 کیلوگرم بود.

راز آسمان پایتخت

فعالیت تیم‌های کنترل کیفیت، تحویل کالا و حسابداری

آهن آنلاین گزارش عملکرد سالیانه خود را با نگاه مجزا به هر تیم ارائه داده است. طبق آمار ارائه شده از این مجموعه، تیم کنترل کیفیت، 10 هزار و 255 محموله آهن آلات را قبل از حمل کنترل کردند. تیم تحویل کالای آهن آنلاین، 17 هزار و 989 قلم جنس را به مشتریان خود در سراسر کشور تحویل داد.

بررسی عملکرد تیم حسابداری این مجموعه نشان می‌دهد که این بخش هزار و 788 فقره چک صادر کرده است. طبق اطلاعات تیم حسابداری، تعداد تراکنش‌های آهن آنلاین سال گذشته به 26 هزار و 380 عدد می‌رسید. نرخ رشد اعتبارات اسنادی آهن آنلاین در یک سال اخیر 547 درصد اعلام شد.

تیم ارتباط با مشتریان، سرمایه انسانی و آموزش چه کردند؟

تیم ارتباط با مشتریان در مجموع بیشتر از 297 هزار و 132 تماس را پاسخ داده و مدت مکالمات این بخش بالغ بر 217 هزار و 440 دقیقه بوده است.

این شرکت سال 1400 جذب نیرو داشت و براساس اطلاعات تیم سرمایه‌های انسانی آن، هزار و 44 مصاحبه انجام شد که از میان آن‌ها 117 نفر جذب شدند. بنابراین تعداد نیروی کار فعال مجموعه به بیش از 300 نفر رسید. تیم آموزش این مجموعه نیز در قالب 283 موضوع به مدت 21 هزار و 845 دقیقه و 86 دیدئو آموزشی تولید محتوا داشتند.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز