هر آنچه باید درباره دیجی کالا بیزینس بدانید

دیجی‌کالا با هدف ارائه راهکاری هوشمند به سازمان‌ها و شرکت‌ها در فرایند خریدهای عمده‌شان، خدمت جدید «دیجی‌کالا بیزینس» را توسعه داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سازمان‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌ها و کسب ‎وکارها می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را از بین 7 میلیون و 500 هزار محصول موجود در دیجی‌کالا بیزینس، به صورت عمده خریداری کنند. یکی از ویژگی‌های این پلتفرم جدید که آذرماه پارسال برای اولین بار رونمایی شد، شیوه‌های متنوع پرداخت است که دست سازمان‌ها را برای خرید آنلاین باز می‌گذارد.

در ادامه به نکات کلیدی درباره خدمات دیجی‌کالا بیزینس اشاره می‌شود؛

* بررسی مدل‌های خرید سازمانی نشان می‌دهد که فرایند خرید با دسترسی مستقیم به تأمین‌کنندگان کالاها  آسان می‌شود. کاربران در دیجی‌کالا بیزینس به محصولات ۲۵۰ هزار فروشنده‌ از سراسر ایران دسترسی دارند و سفارش‌ها را با ضمانت اصالت کالا و پاسخگویی ۲۴ ساعته در هر مکانی تحویل ‌می‌گیرند.

آریاک سفر

* یکی از مدیران بخش فروش سازمانی دیجی‌کالا در زمان آغاز به فعالیت دیجی‌کالا بیزینس اعلام کرد: این شرکت، پس از ۱۵ سال فعالیت در زمینه فروش آنلاین کالا به اشخاص حقیقی، حالا تصمیم گرفته با در اختیار داشتن برترین تامین‌کنندگان و طیف گسترده‌ای از کالاها و همچنین زیرساخت‌های قدرتمند عملیات و لجستیک، پلتفرمی را برای ارایه خدمت به سازمان‌های دولتی و کسب‌وکارها ایجاد کند. ما در دیجی‌کالا بیزینس، شرایطی را فراهم کرده‌ایم که همه کسب‌وکارها بتوانند به صورت یکجا، خریدهای عمده خود را با تکیه بر نظرات کاربران، و با انتخاب از میان فروشندگان مختلف مارکت پلیس دیجی‌کالا انجام دهند و از روش‌های پرداخت منعطف این سرویس بهره مند شوند.»

دیجی کالا بیزنس-کاماپرس

* با توجه به اینکه برخی از سازمان‌ها به دلیل مقررات و ضوابط مالی، پرداخت مستقیم آنلاین را ندارند، در دیجی‌کالا بیزینس روش‌های دیگر مانند پرداخت اعتباری، حواله شبا و چک بانکی نیز در نظر گرفته شده است.

* در این پلتفرم شیوه فروش سازمانی حاکم است. فروشندگان، کالاهای متنوع به ویژه لپ‌تاپ، کامپیوتر و انواع لوازم اداری را با تخفیف عرضه می‌کنند. در این میان چنانچه کالایی نقص فنی داشته باشد، صرفا همان کالای معیوب به فروشنده مرجوع می‌شود و نیازی به پس دادن تمامی کالاها نیست. به نظر می‌رسد با این شیوه، مشکلات ناشی از مرجوعی در دیجی‌کالا بیزینس به حداقل برسد.

* دیجی‌کالا بیزینس با درک الگوهای مالی سازمان‌ها و شرکت‌ها تاکید زیادی بر ارایه فاکتور رسمی به مشتریان دارد. این فاکتورها مورد قبول سامانه‌های حسابداری و حسابرسی است و هیچ مشکلی در فرایند تنظیم دفاتر و ارائه گزارش‌های مالی برای مشتریان ایجاد نخواهد شد.

* تخفیف‌های پلکانی نوعی تخفیف در کسب‌وکارهای آنلاین است که مقدار تخفیف با افزایش میزان خرید مشتری زیاد می‌شود. سازمان‌های آینده‌گر با سفارش‌ نیازهای فعلی و آتی خود این امکان را دارند از تخفیف‌های پلکانی دیجی‌کالا بیزینس بهره‌مند شوند.

* طبق اطلاعات سایت دیجی‌کالا بیزینس در زمان تهیه این مطلب، پرفروش‌ترین محصولات این پلتفرم به ترتیب پدبهداشتی تافته، بسته 8 تایی پاک‌کن کنکو و رول ضدتعریق مردانه شون است. پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه در دیجی‌کالا بیزینس نیز 3 محصول سامسونگ هستند؛ گوشی گلکسی مدل A52، گوشی گلکسی مدل A03 و گوشی گلکسی مدل M12.

* دیجی‌کالا بیزینس در هفته‌های اخیر با طراحی یک کمپین جدید به سراغ فروشندگان عمده موبایل و کالای‌الکترونیک در شهرهای کرج، تبریز، رشت، مشهد، اصفهان، شیراز و تهران رفته تا با شعار شفافیت قیمت، خرید دست اول، ارائه قیمت کف بازار و خرید بدون محدودیت، این کسب و کارها را با خدمات خود آشنا کند. دیجی‌کالا بیزینس اعلام کرده که این دسته از فروشندگان می‌توانند در صورت ثبت سفارش‌های خود در این پلتفرم از مزیت‌ها و تسهیلات متعددی بهره‌مند شوند.

* کاربران برای دسترسی به دیجی‌کالا بیزینس و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات و محصولات آن می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا بیزینس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز