هر آنچه باید از دموتکس ۲۰۲۲ ترکیه بدانید

دموتکس ۲۰۲۲ ترکیه -کاماپرس

دموتکس ۲۰۲۲ ترکیه، به عنوان یک نمایشگاه جامع از نظر تنوع محصول و دعوت از غرفه داران بین المللی، در غازیانتپ از ۱۴ تا ۱۷ می ‌۲۰۲۲، آماده استقبال از بازدیدکنندگان است. شرکت در نمایشگاه فرش ترکیه، افق‌های جدیدی را روی شرکت و کسب‌و‌کار شما باز خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاه ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه، صحنه اصلی نوآوری و رقابت سالم بین تولیدکنندگان فرش است. در سال‌های قبل نیز محصولات برندهای تجاری بسیاری، برای اولین بار در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند و بعدها مورد توجه صنعتگران قرار گرفتند. یکی از نکات کلیدی که باید در نظر داشت این است که شما با شرکت در این نمایشگاه وارد بازارهای صادراتی خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه در مساحتی در حدود ۲۲. ۲۲۹ متر مربع برگزار می‌شود. ۲۰۳ غرفه دار، دستاوردهای خود را برای بازدیدکنندگان از ۸۹ کشور به معرض نمایش می‌گذارند که کشورهای ترکیه، عراق، ایران، عربستان سعودی، قزاقستان، هند، روسیه، لبنان، ایالات متحده آمریکا و مصر جزء کشورهای برتر از لحاظ بازدیدکننده هستند.

آریاک سفر

اهداف دموتکس ۲۰۲۲ ترکیه

دموتکس ۲۰۲۲ ترکیه، به عنوان یک نمایشگاه تجاری پیشرو در حوزه فرش و کفپوش، واقع در غازیانتپ که مرکز اصلی تجارت فرش ترکیه است، فرصت مناسبی را برای شرکت‌ها، در جهت ایجاد یا توسعه بیشتر روابط تجاری با ترکیه و خاورمیانه فراهم می‌کند. هدف این رویداد افزایش حجم تجارت، از طریق برقراری ارتباط همه خریداران با همه فروشندگان است که در یک زمان و مکان مشخص می‌توانند روابط تجاری خود را بیش از پیش، گسترش دهند.

این نمایشگاه برای شماست، از اهداف برپایی آن کمک به کسب و کار و صنعت شماست تا بهترین تصویر از محصولات خود را به نمایش بگذارید. این نمایشگاه نقطه عطف بزرگی در حوزه صنعت فرش است و به عنوان یک فرصت عالی، شرایطی را فراهم می‌کند تا شرکت‌هایی که تمایل به برقراری روابط تجاری با ترکیه و خاورمیانه را دارند، شانس خود را امتحان کنند.

دموتکس ۲۰۲۲ ترکیه-کاماپرس

همکاری دموتکس ۲۰۲۲ ترکیه با سایر صنایع

کاماپرس گزارش می‌دهد که با توجه به نیازهایی که در حوزه کفپوش وجود دارد، علاوه بر فرش و قالیچه دستباف و ماشینی، سایر کالاها در صنعت کف‌سازی مانند کف‌پوش‌های انعطاف پذیر، کف‌پوش‌های مقاوم، لمینت، چوب و پارکت، سنگ طبیعی، سنگ مرمر و کاشی و سرامیک، چمن مصنوعی، همچنین ماشین‌آلات و لوازم نساجی، الیاف و نخ نیز توسط شرکت‌های داخلی و بین المللی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

دموتکس ۲۰۲۲ ترکیه

استقبال کشورهای بین المللی از دموتکس ۲۰۲۲ ترکیه

امسال، تعداد غرفه داران بین المللی دموتکس ۲۰۲۲ ترکیه نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است. کاماپرس گزارش می‌دهد که با توجه به شواهد موجود، تمامی غرفه‌ها توسط شرکت‌های نامی و معتبر دنیا رزرو شده‌اند.

غرفه‌داران بین‌المللی که در این نمایشگاه حضور دارند از کشورهای ایالات متحده آمریکا، آلمان، ایران، اردن، ازبکستان، اندونزی، بریتانیا، بلژیک، ترکمنستان، چین، دانمارک، لهستان، عربستان سعودی، فرانسه، هلند و هند هستند که در مجموع ۱۰ درصد از کل غرفه‌داران نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. بسیاری از برندهای معروف دنیا در این نمایشگاه شرکت کرده اند و آخرین محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

سخن پایانی

دموتکس 2022 ترکیه، پیشروترین نمایشگاه فرش و کفپوش ترکیه است که در غازیانتپ مرکز فرش ماشینی در جهان برپا می‎شود. اهمیت غازیانتپ به این دلیل است که ۵۵ درصد از صادرات فرش ترکیه را با 1.6 میلیارد دلار صادرات پوشش می‌دهد.

از آنجایی که این نمایشگاه بین المللی است، با حضور در آن فرصت مناسبی برای رونق کسب و کار خود به دست می‌‌آورید. جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارید و با خریداران داخلی و بین‌المللی دیدار و روابط تجاری خود را گسترش دهید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز