آنچه باید در مورد کلاس آیلتس بدانید!

کلاس آیلتس-کاماپرس
لست سکند

زبان انگلیسی یکی از زبان‌های بین المللی است که در کشورهای زیادی به این زبان سخن گفته می‌شود. ایرانیان هر ساله به دلایل مختلفی اعم از تحصیل، سرمایه گذاری، تجارت، مهاجرت و غیره به کشورهای خارج از ایران سفر می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از موسسه سفیر گفتمان، در مراحل ویزا و سفارت یکی از مدارک ضروری که اکثر افراد باید آن را ارائه دهند مدرکی دال بر مهارت عالی آن‌ها در زبان انگلیسی است. آزمون‌های بسیاری وجود دارد که با شرکت در آن‌ها می‌توانید این مدرک را به دست آورید برای مثال آزمون‌ تافل، آزمون آیلتس، آزمون دولینگو و غیره. یکی از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین آزمون‌ها، آزمون آیلتس است که به دلیل سبک آزمون طرفداران بسیاری دارد. برای سهولت بخشیدن به آزمون و آموزش مرحله به مرحله آن، کلاس آیلتس برگزار می‌شود که در این مطلب به طور کامل اطلاعاتی در این مورد به شما ارائه می‌دهیم.

آیلتس-کاماپرس

اهمیت کلاس‌ آیلتس در تابستان

شرکت در آزمون آیلتس مانند هر آزمونی اصول و قواعد خاص خود را دارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید نتیجه بهتر و سریع‌تری در آزمون بگیرید. در این میان آموزشگاه سفیر گفتمان که یکی از باسابقه‌ترین و مجرب‌ترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در سطح کشور است، کلاس‌های آنلاین و حضوری آیلتس را برگزار می‌کند. این آموزشگاه با توجه به سطح زبان آموزان خود، کلاس آیلتس را به سه دوره مهم تقسیم بندی کرده است که در ادامه بیشتر در این باره سخن می‌گوییم. بهتر است این دوره‌ها را در تعطیلات تابستان بگذرانید. مشغله بسیاری از افراد در تابستان کمتر از باقی روزهای سال است، بنابراین توصیه می‌شود کلاس آیلتس را در فصل تابستان در سفیر گفتمان بگذرانید.

  • دوره PRE IELTS: این دوره همانگونه که از اسمش مشخص است دوره مقدماتی و پیش نیاز آیلتس است. تمرکز این دوره بیشتر بر روی تقویت زبان انگلیسی پایه و پیش نیازهای دوره آیلتس است. این دوره در 7 ترم برگزار می‌شود که در هر دوره گام به گام به گرفتن نمره خوب در آزمون آیلتس نزدیک‌تر می‌شوید.
  • دوره IELTS: در این دوره پیش نیازهای آزمون آیلتس تدریس می‌شود و بیشتر در مورد مهارت‌ها و اصول آیلتس توضیح داده می‌شود. تمرکز اصلی کلاس آیلتس بر روی گرامر و لغت موردنیاز در آزمون آیلتس است و برای این منظور از کتاب‌های کمبریج مختص آیلتس استفاده می‌شود.
  • دوره POST IELTS: این دوره از کلاس آیلتس مختص افرادی است که به سطح خوبی از زبان انگلیسی دست یافته‌اند. این افراد در این کلاس‌ها سوالات آزمون‌های قبل و شبیه سازی آزمون‌های آیلتس را تمرین می‌کنند و با روند آزمون بیشتر آشنا می‌شوند. بیشتر تمرکز در این قسمت بر روی بهبود مهارت‌های چهارگانه READING، LISTENING، SPEAKINGو WRITING است.

آیلتس-کاماپرس

دوره های سفیر گفتمان

همان طور که گفتیم کلاس‌ آیلتس به صورت کاملا اصولی و گام به گام در موسسه سفیر گفتمان برگزار می‌شود و یکی از ضروری‌ترین موارد برای گرفتن مدرک آیلتس است. البته شما می‌توانید با توجه به شرایط خود و زمانی که دارید در کلاس‌های آنلاین، حضوری، ترمی، فشرده و نیمه فشرده سفیر گفتمان در فصل تابستان شرکت کنید تا هرچه سریع‌تر به هدف خود یعنی گرفتن مدرک آزمون آیلتس دست یابید.

علاوه بر کلاس آیلتس، موسسه سفیر گفتمان، کلاس‌های کاربردی دیگری مانند آموزش زبان بازرگانی را فراهم کرده است که مختص تجار، مدیران و سرمایه گذاران است. در ادامه با این دوره کاربردی و استثنایی از سفیر نیز آشنا می‌شوید.

راز آسمان پایتخت

آموزش زبان بازرگانی شامل موارد زیر است:

  • آداب معرفی خود
  • شروع و پایان مکالمه‌های تجاری در جلسات بین المللی با شرکت‌های دیگر
  • توانایی مذاکره و فروش محصول
  • یادگیری نحوه مکالمه تلفنی و آشنایی با آداب و اصول آن
  • یادگیری مکالمات اداری مانند نوشتن ایمیل
  • تعریف خدمات و بازاریابی برای محصولات
  • یادگیری کلمات و اصطلاحات مربوط به امور مالی
  • یادگیری اصول و آداب برگزاری جلسات و شرکت در آن‌ها
  • یادگیری چگونگی ارائه و سخنرانی در جلسات
  • اصول ارتباط با مشتریان
  • چگونگی تیم سازی
  • انواع استراتژی‌های لازم برای داشتن یک بیزینس خوب

تمامی این خدمات و مراحل موردنیاز در دوره آموزش زبان بازرگانی به طور تمام و کمال در اختیار شما قرار داده می‌شود.

تعیین سطح آنلاین در سفیر گفتمان

موسسه سفیر گفتمان برای رفاه حال زبان آموزان، بخشی به عنوان تعیین سطح آنلاین زبان در نظر گرفته است. به طوری که زبان آموز پیش از شرکت در دوره‌هایی همچون کلاس آیلتس یا آموزش زبان بازرگانی به سایت سفیر گفتمان مراجعه کرده و با تعیین سطح آنلاین، مهارت‌های خود را محک می‌زند. سپس براساس نتیجه آزمون سطح افراد مشخص شده و در کلاس مربوطه ثبت نام می‌شوند. تعیین سطح آنلاین جز ضروریات یادگیری زبان انگلیسی است، زیرا ممکن است افراد بدون توجه به سطح خود در کلاس‌های نامرتبط با سطحشان شرکت کنند و این دوره‌ها برایشان مفید نباشد.

سخن پایانی

در این مقاله درباره 2 دوره مهم برگزار شده در تابستان از سفیر گفتمان یعنی کلاس آیلتس و کلاس آموزش زبان بازرگانی توضیحاتی داده شد. شما می‌توانید با تعیین سطح آنلاین و با توجه به نیاز و سطح خود در یکی از دوره‌های لازم شرکت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزشگاه زبان سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز