آنچه باید درباره وام های بانک اقتصاد نوین بدانید

بانک اقتصاد نوین برای رعایت قوانین بانک مرکزی و به منظور مصرف درست منابع تسهیلاتی خود در قالب طرح‌های مختلف، وام‌های متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این بانک سعی در استفاده از منابع تسهیلاتی خود در موارد مختلف دارد. به همین منظور انواع طرح‌ها را برای ارائه این تسهیلات در نظر گرفته است. برخی از این طرح‌ها مزایایی هم برای متقاضیان دارد. البته این بانک مانند دیگر بانک‌ها شرایطی حداقلی برای پرداخت وام در نظر گرفته است که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد؛

ارزینو و صبا 1 و 2

یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک اقتصاد نوین «ارزینو» نام دارد. تمامی مشتریان، اعم از حقیقی و حقوقی، بانک اقتصاد نوین امکان استفاده از این طرح را داشته و می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

آریاک سفر

با استفاده از این طرح امکان دریافت تسهیلات اقساطی با شرایط آسان و در کمترین زمان ممکن وجود دارد. ضمن اینکه مشتریان متقاضی این تسهیلات در صورت داشتن سپرده ارزی می‌توانند از شرایط ویژه این طرح استفاده کنند. طبق اعلام این بانک، تسهیلات ارزینو نیازی به ضامن ندارد.

طرح تسهیلاتی «صبا» به سه شکل ویژه عموم مشتریان، ویژه دارندگان پایانه‌های فروش و کارت اعتباری صبا به متقاضیان ارائه می‌شود. این طرح را بانک اقتصاد نوین به منظور همراهی مشتریان خوش حساب خود به وجود آورده است.

طبق اطلاعات موجود در وبسایت بانک اقتصاد نوین، افراد با این طرح امکان بهره گیری از 500 میلیون تومان منابع این بانک را با شرایط آسان دارند. البته این طرح به دو قسمت صبا 1 و 2 تقسیم شده که اولی برای صاحبان سپرده‌های کوتاه مدت و نوع دوم مخصوص دارندگان سپرده قرض الحسنه است.

در همین زمینه بخوانید:

صبا ویژه دارندگان دستگاه پوز و وام خرید کالا

درباره طرح‌های صبا 3 و 4 باید گفت که مختص دارندگان پایانه‌های فروش هستند. صبا 3 برای پذیرندگانی است که سپرده متصل به پوز آن‌ها از نوع کوتاه مدت عادی بوده و طرح صبا 4 به پذیرندگان دارای قرض الحسنه جاری مربوط می‌شود.

کارت اعتباری صبا هم براساس معدل موجودی سپرده به دارندگان سپرده‌های کوتاه مدت و قرض الحسنه جاری اعطا می‌شود که هر یک از آن‌ها شرایط خاص خود را دارند.

این بانک برای خرید لوازم خانگی هم تسهیلاتی در قالب کارت اعتباری برای مشتریان خود در نظر گرفته است. سقف این تسهیلات 50 میلیون تومان اعلام شده که برای حمایت مصرف کنندگان، افزایش قدرت خرید مردم و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی برندهای اسنوا، دوو و بست است.

تسهیلات مضاربه، مشارکت مدنی و ازدواج اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین در قالب مضاربه و مشارکت مدنی هم به مشتریان خود تسهیلات پرداخت می‌کند. تسهیلات ارائه شده در قالب مشارکت مدنی برای تامین سرمایه موردنیاز واحدهای تولیدی، تکمیل طرح‌های مختلف اقتصادی، ساخت پروژه‌های مسکونی و … تحت شرایط خاص و با عقد قرارداد فی مابین بانک و مشتریان تبیین شده است.

این بانک عقد مضاربه را برای ایجاد تسهیلات بانکی لازم به منظور گسترش امور بازرگانی داخلی، در چارچوب قوانین بانک مرکزی، انجام می‌دهد. به این صورت که سرمایه نقدی لازم را برای خرید و فروش کالا، در قالب عقد مضاربه، به بازرگانان و فعالان بخش تجاری کشور اعطا می‌کند.

مجموعه مذکور در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج هم حضور دارد و افراد متقاضی این وام می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه مذکور، بانک اقتصاد نوین را برای دریافت تسهیلات ازدواج خود انتخاب کنند و مابقی امور اداری را طبق ضوابط این مجموعه انجام دهند.

مرتبط با : بانک اقتصاد نوین
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز