آنچه باید درباره وام‌های بانک صادرات بدانید

وام بانکی یکی از بهترین و در دسترس‌ترین گزینه‌ها برای تامین سرمایه نقدی مورد نیاز برای انجام امور مختلف است که در قالب عقود اسلامی و عملیات بانکی بدون ربا اعطا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک صادرات به مانند سایر بانک‌های فعال در کشور، تسهیلات و وام‌های گوناگونی را با هدف تامین نیازهای مشتریان خود و همچنین کنترل سرمایه نقدی درگردش اعطا می‌کند.

در همین زمینه بخوانید:

کاماپرس در ادامه به معرفی انواع وام‌های بانک صادرات و مدارک موردنیاز برای دریافت آن‌ها می‌پردازد.

آریاک سفر

تسهیلات قرض الحسنه بانک صادرات

در این نوع از تسهیلات، بانک صادرات به عنوان قرض دهنده مبلغی را به عنوان قرض به متقاضیان اعطا می‌کند. بانک صادرات تسهیلات قرض الحسنه را در امور مختلفی ارائه می‌کند. از جمله این موراد می‌توان به اعطای تسهیلات برای رفع احتياجات ضروری اشخاص حقيقي، مانند هزينه ازدواج و تهيه جهيزيه، هزينه درماني، کمک هزينه تحصيلي، تعمير و تامين مسکن، کمک براي ايجاد مسکن در روستاها، اعطاي تسهيلات به شرکت‌هاي تعاوني به منظور ايجاد کار و همچنین  اعطاي تسهيلات به واحد هاي توليدی به منظور کمک به افزايش توليد، راه اندازی واحدهای توليدی راکد، توسعه کارگاه‌های توليدی کوچک روستاها اشاره کرد.

مدت بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه، براي اشخاص حقيقي جهت رفع نيازهاي شخصي تا حداکثر سه سال و براي شرکت‌هاي تعاوني و واحدهاي توليدي، حداقل پنج سال و به صورت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه، سالانه و یا دفعتا در نظر گرفته شده است.

تسهیلات اجاره به شرط تملیک بانک صادرات

بانک صادرات این تسهیلات را به کلیه واحدهاي توليدي اعم از ‌صنعتي و معدني، ‌کشاورزي و ساختماني ‌و خدماتي براي خريد اموال منقول و غير منقول اعطا می‌کند. ضمن این‌که مدت بازپرداخت در این تسهيلات از عمر مفيد اموال موضوع اجاره نباید بیشتر باشد و مطابق ضوابط بانک این مدت حداکثر تا ده سال و به شکل اقساطی و ماهیانه است.

تسهیلات مضاربه بانک صادرات

در این نوع تسهیلات، بانک صادرات با تامین سرمایه نقدی مورد نیاز برای متقاضی، در سود حاصله از تجارت متقاضی شریک می‌شود. بانک صادرات تسهیلات مضاربه را در تمام مواردی که کالا خريد و فروش مي‌شود و نيازي به تغيير ظاهري و يا ماهوي ندارد، اعطا می‌کند.

گفتنی است، تسهیلات مضاربه بانک صادرات ​جزو عقود کوتاه مدت بود و مدت بازپرداخت آن، متناسب با يک دوره خريد و فروش، در صورتی که از یک سال بیش‌تر نباشد، تعیین می‌شود که بر اساس آخرين ضوابط ابلاغيه، این مدت حداکثر 4 ماه است. ضمن این‌که نحوه بازپرداخت این تسهیلات به شکل يکجا در سررسيد يا در طول دوره قرارداد ماحصل فروش به حساب مضاربه وجوه دريافتی نزد بانک واريز می‌شود.

مرتبط با : بانک صادرات
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز