آموزش PHP پیشرفته در پاسخ وردپرس

چرا آموزش PHP تا این حد طرفدار دارد؟ آیا این زبان برنامه نویسی به نوبه خود توانسته ساختاری قابل قبول داشته باشد؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از پاسخ وردپرس، این مجموعه بررسی های لازم را روی زبان پی اچ پی انجام داده و به این نتیجه رسیده است که این زبان برنامه نویسی به طور کلی از نظر شی گرایی یک زبان کامل محسوب می شود، کاملاً رایگان بوده و به صورت متن باز است. به طور کلی از منابع و حافظه این زبان به شکل بهینه استفاده می شود. این زبان برنامه نویسی سریع، پر قدرت و امن است و به طور کلی یکی از ساده ترین زبان هایی است که می توانید برای ایجاد وب سایت از آن استفاده کنید بنابراین آموزش PHP به شما کمک می کند تا ایده بهتری را مدنظر قرار دهید.

آموزش PHP مقدماتی در پاسخ وردپرس

در سایت پاسخ وردپرس به طور کلی دوره مورد نظر ارزیابی می شود، پیش نیاز های یادگیری پی اچ پی ارزیابی می شود و همینطور با ورژن های مختلف پی اچ پی نیز آشنا می شوید. پی اچ پی به عنوان یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی محسوب می شود و جامع و کامل ارزیابی شده است. بنابراین شما با یادگیری این زبان می توانید به سرعت وارد دنیای برنامه نویسی پیشرفته شوید.

آریاک سفر

آموزش PHP بخش ساختار کنترلی

سایت پاسخ وردپرس همه تلاش خود را کرده است که آموزش ساختار کنترلی را به شکل کاملاً حرفه ای دنبال نماید. مثلاً دستور شرطی IF و ELSE از مواردی است که در آموزش PHP ساختار کنترلی به دقت به آن پرداخته شده است. از سوی دیگر دستور شرطی کوتاه IF نیز یکی از بخش های مهم آموزش PHP محسوب می شود و اگر این دستور شرطی را یاد بگیرید به طور کلی می توانید یادگیری را به شکل دقیق تری دنبال کنید.

دستور شرطی سوئیچ و همینطور آموزش حلقه ها نیز در این بخش قرار گرفته است. شما می توانید در این پکیج با کلمات Break و continue این آشنا می شوید.

درک ساختار و روش کار یک تابع از مواردی است که در روال کنترلی بارها در مورد آن صحبت شده است و خوشبختانه در سایت پاسخ وردپرس نیز این بخش به صورت کاملاً دقیق و اصولی مدنظر قرار گرفته است. در این بخش شما ساختار و روش کار یک تابع را یاد می گیرید. می توانید ورودی یا مقادیر پیش فرض در توابع را دریافت کنید. در این بخش به شما یاد داده می شود تا نتیجه را توسط توابع باز گردانید و همینطور نوع داده ورودی و خروجی نیز مشخص می شود. از سوی دیگر دریافت ورودی توابع با rest صورت می گیرد و متغیرها تعویض می شوند.

متغیر scope از دیگر مواردی است که در آموزش PHP به آن اهمیت داده می شود پس این متغیر می بایست به درستی ارزیابی شود. البته که وضعیت این متغیر به نسبت سایر بخش ها متنوع ارزیابی شده است.

آموزش توابع کاربری در پاسخ وردپرس

دسترسی به توابع کاربردی رشته ها یکی از مواردی است که در پکیج آموزش PHP به آن پرداخته شده است. همینطور توابع کار با آرایه ها و مرتب سازی آرایه ها نیز از دیگر مواردی است که می بایست مدنظر قرار بگیرد. مورد بعدی مربوط به آرایه های چند سطحی است و این موضوع اهمیت بالایی دارد. البته که شما پس از یادگیری هر مبحث می توانید به سادگی در آزمون های موجود نیز شرکت نمایید.

آموزش PHP پیشرفته در پاسخ وردپرس

بخش دیگری که در پکیج آموزش PHP دیده می شود معرفی آرایه های سوپرگلوبال است این آرایه ها دسته بندی های مخصوص به خود را دارند و شامل سبک بندی های خاص خود می شوند.

آرایه های سوپرگلوبال get و post از موارد مهمی است که در این بخش ارزیابی شده است. آرایه های file و server نیز در این بخش وجود دارد و آموزش آن به شکل کامل در اختیار کاربران قرار می گیرد.

کوکی و سشن ها بخش مهم در آموزش PHP هستند!

بررسی کوکی و سشن از مواردی است که در آموزش PHP به صورت کاملاً دقیق و جدی به آن پرداخته می شود. نحوه کار با کوکی ها نیز متفاوت بوده و به طور کلی روش های کار با سشن ها نیز به شما آموزش داده می شود.

دیتابیس و جدول سازی کنید تنها با چند کلیک!

در بخش دیگری از آموزش PHP در سایت پاسخ وردپرس به شما یاد داده می شود تا دیتابیس ایجاد کنید، همینطور شرایط اجرای جدول نیز به شما داده می شود. همینطور می توانید فرم ثبت نام و اعتبارسنجی را اجرا کنید و همه این موارد در پکیج آموزش PHP در سایت پاسخ وردپرس در اختیار شما قرار می گیرد. گاه نیاز است که یک سری اطلاعات به جدول اضافه شود در این صورت نیاز است که بتوانید نحوه افزودن اطلاعات به جدول را یاد بگیرید.

ساخت صفحه ویرایش از مواردی است که می بایست در آموزش PHP به دقت به آن پرداخته شود. برای ساخت این صفحه ویرایش به طور کلی می بایست یک سری اصول را ارزیابی نمایید. دقت کنید که صفحه ویرایش می تواند یکی از بخش های مهم برای یک سایت باشد تا به آپدیت آن کمک زیادی شود.

چطور ارورها را کنترل کنم؟

دیباگ کردن کدها یکی از مهمترین مسائل در برنامه نویسی است و سایت پاسخ وردپرس در این زمینه تلاش خود را کرده است که ارورها را به سبک کاملاً کاربردی در نظر بگیرد. ارورها در پی اچ پی قابلیت مشاهده دارند و این موضوع به نوبه خود سبب می شود تا رفع آنها با دقت بالاتری صورت بگیرد. از سوی دیگر دیباگ کردن با ویرایشگر از مواردی است که روی کنترل ارور تاثیر زیادی میگذارد پس تلاش خود را داشته باشید که کنترل ارور ها به صورت کاملاً حرفه ای صورت بگیرد و شاخص گذاری مخصوصی داشته باشد. در نهایت می توانید برنامه نوشته شده را به صورت خط به خط با die دیباگ کنید. بنابراین صفر تا صد آموزش PHP در سایت پاسخ وردپرس به صورت کاملاً کاربردی در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید کسب درآمد نیز داشته باشید. همه جزییات در پاسخ وردپرس به صورت کاملاً حرفه ای ارزیابی می شود و هیچ نکته ای با ابهام همراه نخواهد بود.

مرتبط با : پاسخ وردپرس
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “آموزش PHP پیشرفته در پاسخ وردپرس

  1. یاسین گفته:

    متشکرم از محتوا عالی شما من این دوره را تهیه کردم وقعا عالی بود مدرس وقعا گل کاشته یک جهان از شما بابت معرفی این دوره بی نظیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز