آموزش زبان ایتالیایی در شیراز برای مهاجرت تحصیلی

آموزش زبان ایتالیایی-کاماپرس

افراد با اهداف مختلفی اقدام به مهاجرت به کشور ایتالیا می کنند، برخی برای ارتقاء سطح دانش و برخی برای اقامت دائمی و زندگی در این کشور با استانداردهای بالا و با آموزش زبان ایتالیایی، به دنبال مهاجرت به این کشورهستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار آموزش، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از آموزشگاه زبان پارسا، زبان ایتالیایی، یکی از شاخه‌های زبان لاتین به شمار می‌آید و رایج‌ترین زبان بومی در اروپا است که در حدود 15 درصد از جمعیت کل اروپا به این زبان صحبت می‌کنند. آموزش و خواندن زبان ایتالیایی جزو یکی از آسان ترین زبان‌ها به شمار می‌رود زیرا در زبان ایتالیایی شکل نوشتاری به شکل گفتاری آن بسیار شبیه است، به طوری که تقریبا تمام حروف و صداهای آن با هم تطابق کامل دارند، به همین دلیل برخی زبان شناسان معتقد اند که زبان ایتالیایی ایده آل ترین زبان از نظر نوشتار آوایی می باشد.

بیشتر بخوانید:

آموزش زبان ایتالیایی در مهاجرت و شرایط عمومی

کشور ایتالیا با ارائه امکانات، رفاه و کیفیت بالای زندگی، مراکز آموزشی و شرایط تحصیل عالی، وضعیت اشتغال مناسب و غیره، سبب شده است تا افراد زیادی متقاضی مهاجرت به این کشور باشند.

آریاک سفر

در این میان یکی از چالش‌های بسیار مهمی که این روزها بیشتر متقاضیان مهاجرت، با آن درگیر هستند، آموزش زبان ایتالیایی است. تسلط به زبان ایتالیایی و داشتن مدرک زبان، برای مهاجرت به کشور ایتالیا، یک امر الزامی به شمار می‌آید. با توجه به نوع مهاجرت و کشوری که متقاضی بخواهد به آن مهاجرت نماید، نوع آزمون و نمره قبولی در آن نیز متفاوت خواهد بود.

آموزش زبان ایتالیایی-کاماپرس

متقاضیان مهاجرت با ورود به هر کشور ایتالیا چالش های خاص خود را تجربه می نمایند، از تهیه مسکن و مایحتاج روزانه گرفته تا پیدا کردن کار و معاشرت با افراد دیگر، با این چالش بزرگ درگیر هستند. حال آنکه دانش و تسلط به زبان ایتالیایی می تواند فرد را از سردرگمی و دست و چنجه نرم کردن با مشکلات روزانه رهایی بخشد. از این رو متقاضیان باید زبان کشور مقصد مورد نظر خود را یاد بگیرند.

مشکلات مدرسه زبان ایتالیایی

دانشگاه‌های ایتالیا هرساله میزبان سیلی از دانشجویان خارجی به ویژه ایرانیان است. دلیل این امر، آموزش با استاندارد‌های اتحادیه اروپا، فرصت زندگی در فضایی غنی از فرهنگ و تاریخ، و از همه مهم‌تر، آموزش ارزان است! وجود مدرسه زبان ایتالیایی در برخی از نقاط کشور ما نیز به دلیل طولانی بودن و نداشتن دید صحیح از شرایط متقاضیان این زبان باعث رخوت زندگی علاقمندان شده است. علاقه‌مندانی که متقاضی تحصیل در دانشگاه های معتبر و قدرتمند ایتالیا بوده و به دلیل نداشتن زمان کافی جهت فراگیری این زبان مجبور به کنار گذاشتن آنها می شوند. البته در اقدامی فراگیر در سطح جنوب کشور به ویژه شیراز کلاس های زبان ایتالیایی به علاقمندان این زبان و افرادی که سودای مهاجرت در سر دارند طراحی و ارائه خواهد شد.

یادگیری زبان ایتالیایی با آموزشگاه پارسا

شیرازی‌هایی که به دنبال یادگیری زبان ایتالیایی هستند، حتما برای پیدا کردن بهترین مراکز یا بهترین معلم زبان ایتالیایی در شیراز تحقیق می‌کنند. یکی از مراکز آموزش زبان ایتالیایی در شیراز دپارتمان پارسا است. این مرکز بیش از 20 سال سابقه در زمینه زبان آموزی دارد و زبان‌های ترکی، روسی، فرانسوی و … را به متقاضیان آموزش می‌دهد. اساتید مجرب این آموزشگاه با داشتن سابقه کافی و به کارگیری ترفندهای آموزشی شرایطی را فراهم می‌کنند تا افراد در بازه زمانی مناسب، زبان مورد نظر خود را یاد بگیرند. هم اکنون مردم ساکن شیراز برای آموختن هر زبان خارجی، می‌توانند به این مرکز مراجعه کرده و برای ترم زمستان ثبت نام کنند.

طراحی این دوره ها به گونه‌ایست که تمام نیازها متقاضیان را در بر گرفته و رضایت همه علاقه مندان را جلب کند که به صورت دوره فشرده آمادگی آزمون سفارت (استرنی) تا سطج B1 در هشت ماه و دوره مکالمه زبان ایتالیایی در سه ماه است.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزشگاه زبان پارسا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز