آموزشگاه برق صنعتی و plc

لست سکند

در سیستم‌های اتوماسیون وظیفه اصلی كنترل بر عهده plc برق صنعتی میباشد. كه با گرفتن اطلاعات از طریق ترمینالهای ورودی، وضعیت ماشین را حس كرده و نسبت به آن پاسخ مناسبی برای ماشین فراهم می‌كند. امكان تعریف مدهای مختلف برای ترمینالهای ورودی/خروجی یك PLC، این امكان را فراهم كرده تا بتوان PLC را مستقیما به المانهای دیگر وصل كرد.
به گزارش کاماپرس، امروزه برق صنعتی و پی ال سی کاربردهای بسیاری در کارخانجات، کارگاه های صنعتی، بیمارستان ها، ساختمان ها و برج ها دارد. پی ال سی به عنوان یک کنترل گر منطقی برنامه پذیر کلیه فرایندها بخش صنعتی را مدیریت می کند و بروز مشکل در آن اختلالات بسیاری را به همراه می آورد. به طور مثال خط تولید کارخانه را متوقف کرده و خسارات بسیاری را به همراه می آورد. بروز مشکل در تابلو های برق صنعتی نیز خسارات و مشکلات بسیاری را به همراه می آورد، اهمیت تابلوهای برق و plc همچنین تخصصی بودن کار طراحی، نصب و عیب یابی آنها نشان می دهد که بازار کار برق صنعتی بسیار عالی بوده و متخصصان حرفه ای این حوزه از درآمد بالایی برخوردار می باشند. از آنجایی که تعداد نیروی متخصص در این حوزه اندک بوده می توان با یک برنامه ریزی صحیح و کسب آموزش برق صنعتی و پی ال سی می توان کلیه مهارت های مورد نیاز این مشاغل را به دست آورد و به یک برقکار صنعتی و plcman حرفه ای تبدیل شد.
نحوه ورود به بازار کار برق صنعتی و پی ال سی 
از آنجایی که کار با پی ال سی و تابلوهای برق صنعتی بسیار تخصصی می باشد بنابراین شرط لازم برای ورود به بازار کار این مشاغل کسب مهارت های مورد نیاز از طریق آموزش های حرفه ای و تخصصی می باشد. باید بگوییم هر چه میزان تخصص و مهارت شما بیشتر باشد در این مشاغل جایگاه بهتری داشته و درآمد بیشتری کسب خواهید نمود.
اما در این مشاغل به چه مهارت هایی نیاز است و چگونه می توان مهارت های این شغل را کسب نمود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت برای کسب مهارت های این مشاغل روش های متفاوتی وجود دارد، برخی به روش استاد-شاگردی به یادگیری مهارت ها می پردازند، این روش برای یادگیری مهارت های این مشاغل مناسب نیست. زیرا در این روش به صورت تخصصی با مفاهیم مربوطه آشنا نشده، ضمن اینکه این روش یادگیری به زمان بسیاری نیاز دارد.
ایسنا در گزارشی اظهار داشت: روش دیگر آموزش برق صنعتی و plc از طریق شرکت در دوره های آموزش PLC و برق صنعتی می باشد. در این دوره ها ضمن آموزش تخصصی به آموزش عملی و پروژه محور مفاهیم برق صنعتی و پی ال سی پرداخته می شود. در پایان دوره نیز مدرک معتبر فنی حرفه ای در اختیار شما قرار می گیرد که با این مدرک می توانید به استخدام کارخانه ها و بسیاری از کارگاه ها صنعتی درآیید. به دلیل عملی بودن آموزش ها در این دوره های آموزشی، شما می توانید در مدت زمان کوتاهی در این مشاغل حرفه ای شده و درآمد بالایی کسب کنید. بنابراین توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه برق صنعتی و plc را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید. آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه های فعال در زمینه برگزاری دوره های فنی حرفه ای برق و الکترونیک است که دوره های فوق را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و به صورت تخصصی وعملی برگزار می نماید.

چگونه در بازار کار plc و برق صنعتی درآمدزایی کنیم؟
روش های گوناگونی برای درآمدزایی از بازار کار این مشاغل وجود دارد. در ادامه به صورت مختصر به بررسی بهترین روش های درآمدزایی از این مشاغل می پردازیم.
روش اول: شما می توانید به استخدام کارخانجات، کارگاه های صنعتی، ادارات، فروشگاه ها، برج های مسکونی و کلیه متقاضیان برقکار صنعتی و plc درآیید و این طریق درآمد متوسط 8 تا 15 میلیون تومان در ماه کسب کنید.
روش دوم: می توانید به صورت شخصی پروژه های مربوط به این حوزه را جذب کرده و به فعالیت در این حوزه بپردازید. این روش نسبت به روش اول درآمد بیشتری دارد، اما ریسک و مسئولیت کاری در این روش درآمدزایی بیشتر بوده و نیاز به مهارت ها و تخصص های بیشتر و حرفه ای تری دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز