آل اشپرت ؛ برندی آلمانی در آسمان ورزش ایران

آل اشپرت-کاماپرس

آل اشپورت یک برند آلمانی تولیدکننده کالاهای ورزشی است که در فصل جاری لیگ برتر مسئولیت تامین پوشاک ورزشی باشگاه پرسپولیس را برعهده گرفته است.

کاماپرس در ادامه به معرفی آل اشپورت و فعالیت‌هایی که در این انجام می‌دهد، می‌پردازد:

*آل اشپورت در سال 1948 میلادی در در شهر بالینگن آلمان شروع به کار کرد. دفتر مرکزی این شرکت هنوز هم در همین شهر قرار دارد.

* این شرکت تاکنون در برهه‌های مختلف زمانی پوشاک ورزشی تیم‌های ملی فوتبال ایران، باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و سایر تیم‌های لیگ برتر ایران را تامین کرده است.

* باشگاه پرسپولیس در حال حاضر یک قرارداد همکاری سه‌ساله با آل اشپورت دارد.

آریاک سفر

* آل اشپورت که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل پیراهن تیم ملی فوتبال را تامین کرده بود، سعی داشت در جام جهانی 2022 قطر نیز تیم ملی ایران را همراهی کند اما در نهایت رقابت را به شرکت ایرانی مجید واگذار کرد.

* آل اشپورت از سال 1393 یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرد. این وب‌سایت در جشنواره وب و موبایل سال ۱۳۹۷ با انتخاب داوران و رای مردمی به عنوان بهترین فروشگاه تخصصی ورزشی ایران معرفی شد.

* در فروشگاه اینترنتی آل اشپورت، لباس رسمی تیم‌های باشگاهی معتبر دنیا مانند رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و منچستر یونایتد عرضه می‌شود.

* یکی دیگر از ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی دارا بود لباس‌های باشگاهی بچه‌گانه است.

* بخش «تخفیف‌خورده‌ها» شامل محصولاتی است که بیشترین تخفیف ممکن را دارند.

* قیمت کفش‌های موجود در سایت از 300 هزار تومان شروع می‌شود. قیمت گران‌ترین کفش ورزشی در این سایت حدود 11 میلیون تومان دارد. کفش‌های ورزشی از معتبرترین برندهای جهان مانند آدیداس، نایک و پوما در این سایت عرضه می‌شوند.

* صفحه اینستاگرام فروشگاه اینترنتی آل اشپورت بیش از ۵۷ هزار دنبال‌کننده دارد. در این صفحه علاوه بر معرفی محصولات جدید به سئوال‌های مشتریان پاسخ داده می‌شود.

* کاربران جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فروشگاه اینترنتی آل اشپورت و مشاهده محصولات آن می‌توانند به سایت و صفحه اینستاگرام این برند مراجعه کنند.

نویسنده: پریان آمره ای

انتهای پیام

مرتبط با : آلشپورت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز