آغاز فعالیت انجمن نوردکاران فولادی ایران

فولاد

انجمن نوردکاران فولادی ایران با 52 عضو فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، در اولین مجمع موسسین این انجمن که روز چهارشنبه در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اعضای هیات مدیره و بازرسان انتخاب شدند و میزان ورودی و حق عضویت و روزنامه رسمی نیز تعیین شد. در این جلسه که با حضور نماینده قانون اتاق ایران برگزار شد، همچنین اساسنامه انجمن نیز مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

سیداحمد رضوی نیک، مصطفی عبدالهی، کریم رحیمی، کریم سلیمی، سیدعلی محمد ابوئی مهریزی، احمد خوروش، امید اسماعیل ظفر به عنوان اعضلی هیات مدیره و احمد امینی‌فر و محمد عبدی به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره و مجید سعیدیان و غلامرضا سروی به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

به دنبال افزایش قیمت شمش فولاد و محدودیت عرضه این محصول و ابطال مکرر معاملات آن در بورس کالا به دلیل بالا بودن قیمت شمش، کمبود این محصول در بازار و ناتوانی در تامین مواد اولیه، نوردکاران بر آن شدند تا برای پیگیری خواسته های قانونی خود و اعلام مشکلاتشان انجمنی را تشکیل دهند تا به صورت تخصصی مشکلات این صنعت را مورد بررسی قرار دهند. از این رو با طی فرآیند قانونی و ضمن دریافت مجوز از هیات نظارت راهبردی تشکل های اتاق بازرگانی ایران مبنی بر تاسیس و ثبت “انجمن نورد کاران فولادی ایران” ، نخستین مجمع این انجمن در محل اتاق بازرگانی ایران تشکیل شد. اعضای این انجمن، تولید 16 میلیون تن مقاطع فولاد ایران را به عهده دارند که این میزان حدود 90 درصد تولید فولاد ایران را شامل می شود.

آریاک سفر

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز