آغاز فروش محصولات ب ام و به صورت محدود

شرکت پرشیا خودرو فروش نقدی برخی از محصولات « ب ام و » را آغاز کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت پرشیا خودرو به تازگی شرایط فروش نقدی برخی از محصولات ب ام و را آغاز کرده که طی 30 روز کاری تحویل خریداران خواهد شد.

این محصولات همراه با گارانتی و بی اس آی پرشیا خودرو با مدت یکساله یا  20 هزار کیلومتر ارائه می‌شوند که قابلیت صلح به غیر نیز دارند.

آریاک سفر

قیمت محصولات ب ام و عرضه شده در فروش نقدی

در این طرح فروش، بی ام و 730 مدل 2017 فول وی‌آی‌پی با رنگ سفید با قیمت 9 میلیارد تومان، بی ام و 730 مدل 2017 فول وی‌آی‌پی در رنگ خاکستری با قیمت 9 میلیارد و 300 میلیون تومان، بی ام و 730 فول وی آی پی سفید مدل 2017 با قیمت 9 میلیارد و 400 میلیون تومان و خودرو بی ام و 730 مدل 2017 فول وی آی پی به رنگ مشکی با قیمتی معادل 9 میلیارد و 300 میلیون تومان عرضه شده است.

در این طرح همچنین خودرو بی ام و ایکس 4 مدل 2017 فول رادار با هوک برقی در دو رنگ سفید و مشکی نیز ارائه شده‌اند که به ترتیب قیمتی برابر با 7 میلیارد و 50 میلیون تومان و 6 میلیارد و 750 میلیون تومان دارند.

متقاضیان برای خرید این محصولات که به صورت محدود ارائه شده‌اند می‌توانند به سایت پرشیا خودرو مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و پیش‌خرید آن‌ها اقدام کنند.

در حال حاضر شرکت پرشیا خودرو نماینده انحصاری محصولات ب ام و در کشور به شمار می‌رود که در حال حاضر برخی محصولات ب ام و را به صورت نقد عرضه کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام وپرشیا خودرو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آغاز فروش محصولات ب ام و به صورت محدود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز