آغاز طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا در تهران از امروز

لست سکند

طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا در تهران از امروز یکشنبه 3 مردادماه آغاز می شود و بر اساس این طرح واکسینه کردن گروه های مشمول سرعت بیشتری خواهد یافت.

به گزارش کاماپرس، روند واردات واکسن کرونا به کشور شتاب بیشتری گرفته و بامداد امروز ۳ مردادماه نیز هواپیمای حامل نهمین مرحله از واکسن کرونای چینی وارد فرودگاه امام خمینی شد. هفته گذشته نیز 3 میلیون واکسن از ژاپن وارد شد و به این ترتیب ذخیره واکسن در ایران افزایش یافت.

در آخرین تحول در حوزه واکسن کرونا، رئیس اورژانس تهران از واکسیناسیون کرونا توسط نیروهای اورژانس تهران در ۱۷ پایگاه ثابت و سیار خبر داد.

پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران: با توجه به دستور وزیر بهداشت مبنی بر تسریع در امر واکسیناسیون و به منظور تکریم شهروندان، نیروهای اورژانس تهران بخشی از مسئولیت واکسیناسیون را به عهده گرفتند. این طرح از امروز به صورت رسمی آغاز و تا پایان نیاز وزارت بهداشت در کشور ادامه دارد.

۱۷ پایگاه ثابت و سیار اورژانس  با ۴۲۰ تکنسین به صورت خودرویی و فردی آمادگی تزریق واکسن به گروه‌های سنی اعلام شده را دارد. این پایگاه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ در تمامی ایام هفته در خدمت همشهریان هستند.

راز آسمان پایتخت

در عین حال وضعیت کرونایی پایتخت همچنان بسیار پرخطر است و به گفته مسئولان بهداشتی ورودی بیمارستان ها به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است

معاون اجرایی بیمارستان فیروزآبادی شهرری در این باره گفته است ما یک لاین را برای تزریق رمدسیور سرپایی ایجاد کردیم که اوایل با روزی ۲۵ الی ۵۰ نفر مراجعه داشتیم، اما روزهای اخیر صبح تا ظهر ۲۵۰ نفر سرپایی فقط برای رمدسیور داشتیم.

به گفته وی، بیمارستان فیروزآبادی برای جنوب تهران است اما از نیاوران، تجریش و سعادت آباد هم مراجعه داریم. این مسئول بهداشتی تصریح کرد: قبلا به ۵۰ نفر خدمت می‌دادیم اما الان به ۲۵۰ الی ۵۰۰ نفر خدمت می‌دهیم.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز