آغاز سال 2020 با پایان تولید فولکس قورباغه ای همراه شد

فولکس قورباغه ای
لست سکند

 

فولکس واگن اعلام کرد که با پایان سال 2019 خودرو بیتل که در ایران از آن به عنوان فولکس قورباغه‌ای یاد می شود، برای همیشه از رده خارج شد.

به گزارش کاما پرس به نقل از سی ان بی سی، تولید خودروی بیتل در حالی از ابتدای سال 2020 متوقف شده است که  گمانه‌زنی‌هایی در مورد استفاده از نام  بیتل برای ماشین‌های مقرون‌به‌صرفه برقی وجود دارد.  این کمپانی با به نمایش درآوردن انیمیشن کوتاهی به نام ” آخرین کیلومترها ” به این گمانه‌زنی‌ها دامن زده است. این فیلم کوتاه داستان مردی را تعریف می‌کند که مهم‌ترین اتفاق های زندگیش از کودکی تا بزرگسالی تحت تاثیر وجود بیتل – مدل اصلی این خودرو- شکل می‌گیرد. البته می دانیم نمونه جدیدی هم از بیتل  در سال 1998 ساخته شد و جانشین این مدل هم در سال2012 معرفی شد. در پایان این کلیپ نگاه گذرایی به آیدی 4 و باتری الکتریک کراس در سال 2020  شده که جزو ماشین‌های مردم برای یک دوره جدید است.

 

راز آسمان پایتخت

سعد شهاب،معاون ارشد کمپانی فولکس واگن، اظهار داشت: بیتل را به راحتی می‌توان در رده ماشین‌های برجسته در تاریخ ماشین سازی قرار دارد. وی همچنین اضافه کرد: ما به گذشته خود افتخار می‌کنیم اما نگاهمان به آینده است، از این رو انتخاب ما برای عید سال نو اشاره ای است به ماشین‌های برقی دراز مدت که در آینده ای نزدیک عرضه می‌شود. حتی با رفتن بیتل، کمپانی فولکس مدل‌های یکپارچه سازی شده با سیستم عامل را همچنان برای عرضه در دست اقدام دارد. جانشین معنوی میکرو اتوبوس‌ها که در سال 2017 نمایش داده شد، ون‌های آیدی باز هستند که در سال 2022 عرضه می‌شوند. فولکس واگن همچنین ممکن است چند سورپرایز دیگر هم در آینده با پلتفرم ماشین‌های برقی داشته باشد. هربرت دیس، مدیرعامل کمپانی فولکس پیشتر اشاره کرد که برنامه‌های احتمالی برای تولید دوباره  تمام قطعات الکتریکی این خودرو وجود دارد.همچنین فولکس در ابتدای سال کانسپتی را برای ماشین‌های آفرود برقی ارائه کرد. در مهرماه نیز این خودروساز بین المللی برای عرضه محصولات برقی با کمپانی انگلیسی ایکلاسیک همکاری کرد.

فولکس قورباغه ای

مرتبط با : فولکس واگن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز