آغاز بزرگترین پیش فروش ایران خودرو

ایران‌خودرو از تاریخ 13 بهمن ماه بزرگترین پیش‌فروش خود را آغاز می‌کند.

به گزارش کاماپرس، ایران‌خودرو از پنج‌شنبه 13 بهمن ماه چهار محصول را با موعد تحویل چهارماهه و یکساله و با اختصاص سود مشارکت عرضه می‌کند که این طرح تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در این مرحله چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور ایکس یو وی عرضه می‌شود. متقاضیان عادی، مشمولان طرح جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

شرایط ثبت نام در بزرگترین پیش فروش ایران خودرو

از شرایط این فروش می‌توان به ایجاد حساب وکالتی برای متقاضیان عادی و بلوکه شدن بخشی از وجه خودرو در حساب مشتری اشاره کرد. متقاضیان طرح عادی باید 48 تا 72 ساعت پیش از ثبت‌نام برای افتتاح حساب وکالتی و واریز مبلغ تعیین شده در بخشنامه اقدام کنند. برای فراهم‌سازی شرایط لازم و دستیابی به مشتریان واقعی، میزانی از وجه خودرو در حساب متقاضیان نزد بانک‌های ملی، ملت، سپه و تجارت مسدود می‌شود.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

افرادی که پس از قرعه‌کشی برنده نشدند می‌توانند این مبلغ را از حساب خود برداشت کنند. خریداران نیز باید وجه الباقی مشخص شده برای پیش‌فروش در بخشنامه را تکمیل و به درگاه رسمی ایران‌خودرو واریز کنند.

براساس گزارش ایسنا، متقاضیان ثبت‌نام در این طرح برای افتتاح حساب وکالتی می‌توانند از 11 تا 17 بهمن ماه نسبت به تکمیل فرم وکالتی اقدام کنند و وجهی معادل 90 میلیون تومان را در حساب خود نگه دارند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز