آشنایی بیشتر با محصولات گلستان در ۸ نکته

لست سکند

آنچه که امروز با نام «مجموعه گلستان» می‌شناسیم در سال‌های نخست دهه ۳۰ شمسی بنا نهاده شده است. در آن زمان سید محمد گرامی تجارت خانه چای را با هدف تولید، واردات، بسته بندی و توزیع چای بنا کرد. پس از گذشت مدتی در آذر ماه 1340 شمسی، این مجموعه با نام شرکت گلستان به صورت سهامی خاص ثبت شد.

در ادامه کاماپرس به بررسی نکاتی درباره شرکت گلستان می‌پردازد که مطالعه آن برای فعالین صنعت مواد غذایی خالی از لطف نیست؛

۱. با گذر زمان با رشد اقتصادی ایران، گلستان نیز به طور مستمر فعالیت‌های خود را در راستای رشد و اعتلای صنعت و با هدف تهیه، تولید و بسته بندی بهترین محصولات غذایی در کشور گسترش داد. با چنین رویکردی در دهه 70 شمسی، شرکت گلستان سبد محصولات خود را با بیش از 20 گروه اصلی غذایی توسعه داد و شبکه فروش و توزیع گسترده و مدرنی را با بهره گیری از تکنولوژی روز ایجاد کرد.

۲. در دهه 80 شمسی این شرکت با هدف توسعه بیشتر و مدرن سازی سبد محصولات و گسترش ارتباطات تجاری، همکاری خودش را با شرکت‌های بزرگ، پرسابقه و معتبر بین‌المللی مانند تویینینگز انگلستان شروع کرد.

۳. تلاش و کوشش این مجموعه همچنان ادامه دارد و در حال حاضر گلستان با بهره گیری بیش از دو هزار نیروی کار آزموده و بالغ بر 300 محصول با گستره فعالیت کشوری، منطقه‌ای و بین‌المللی در تلاش است تا همراه با تغییرات فناوری و تغییر سبک زندگی جامعه، محصولات مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند.

راز آسمان پایتخت

۴. برخی از دستاوردهای گلستان بررسی مداوم و سنجش روز به روز ذائقه مشتری ایرانی برای پاسخگویی مناسب به نیازهای متنوع آنها از لحاظ اقتصادی و کیفی، نوآوری و ارائه محصولات درجه یک برای زندگی امروز، رعایت استانداردهای جهانی در تولید و ارائه خدمات همراه با رشد و توسعه همه جانبه هستند. از دیگر دستاوردهای این مجموعه می‌توان از اشتغالزایی و کارآفرینی در جامعه، رعایت حقوق مصرف‌کننده، اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژی نام برد.

۵. گلستان در نمایشگاه تیرآرت سال 98 حضور داشته است.

۶. مجموعه گلستان محصولاتی از قبیل چای، ناتس، ادویه جات، برنج و زعفران را در سبد محصولات تولیدی خود دارد. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به دمنوش، کشمش، حبوبات، قند و شکر، هاتی نودل و … اشاره کرد.

۷. مجموعه گلستان محصولات خود را با برندهای «پردیس، هاتی کارا، گل کیس، توینینگز و گلستان» روانه بازار می‌کند.

8. در سال 93 شرکت گلستان به عنوان واحد نمونه کیفی از میان دو هزار شرکت فعال در کلیه صنایع بر اساس شاخص رعایت و ارتقاء کیفیت و استاندارد شامل سیستم‌های کیفیت، آزمایشگاه مرجع، تکنولوژی تولید و سیستم‌های کنترل انتخاب شده است. این شرکت همچنین در سال 91 مقام اول توانمند سازی منابع انسانی در کشور را از آن خود کرده است.

مرتبط با : گلستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز