آشنایی بیشتر با خودرو آریزو6 مدیران خودرو

چری آریزو 6 یک سدان کامپکت لوکس است و در حقیقت می‌توان آن را نسخه‌ای بروزتر و مدرن‌تر از چری آریزو 5 دانست. طراحی چری آریزو 6 بروز و مدرن است و پیشرفت قابل توجهی نسبت به دیگر محصولات چری دارد.
به گزارش کاما پرس، کابین مدرن آریزو 6 نیز نسبت به محصولات پیشین چری بسیار مدرن‌تر و با تکنولوژی روز است. پیشرانه این خودرو، مشترک با چری تیگو 7 و چری آریزو 5 توربو بوده و شاهد همان موتور 1.5 لیتری توربوشارژر هستیم که می‌تواند شتاب کافی را برای خودرو فراهم کند اما جعبه دنده چری آریزو 6 از نوع CVT است.
شرکت مدیران خودرو در اواخر سال 97 لوکس ترین سدان خود با نام آریزو6 را معرفی نمود. نکته مهم نسل جدید گیربکس های سی وی تی است که در این خودرو و لوکس ترین محصول شرکت سازنده یعنی تیگو8 به کار رفته ، نکته جالب این است که این گیربکس سال گذشته به عنوان یکی از ده گیربکس برتر انتخابی توسط متخصصین عملکرد گیربکس در پر رقابت ترین بازار دنیا یعنی کشور چین انتخاب شد ، بازدهی بالا و کارایی مناسب از ویژگی های بارز این سیستم انتقال قدرت به حساب می آید.
به گزارش ایسنا، از سوی دیگر این گیربکس هماهنگی بسیار خوبی با موتور 1.5 لیتری توربو آریزو6 دارد که میتواند شتاب بسیار خوبی را ایجاد نماید ، شتاب صفر تا صد این خودرو حدود 9 ثانیه است و نکته جالب دیگر مصرف سوخت پائین سوخت است که در هر 100 کیلومتر حدود 7 لیتر میباشد و این خود هماهنگی موتور و گیربکس و تکنولوژی بالا را نشان میدهد .
از سوی دیگر امکانات رفاهی روز چون دوربین 360 درجه ، فرمان برقی ، ترمز پارک برقی و اتوهلد در کنار امکانات ایمنی چون ایربگ های جانبی و پرده ایی ، سیستم پایداری الکترونیکی ، کنترل ضد لغزش و کنترل در سر بالایی یک سدان مدرن ، راحت و ایمن را ساخته است .
آریزو6 هم اکنون به عنوان یک سدان زیبا و به روز با رقبای کره ایی خود چون کیا سراتو و هیندای النترا به رقابت می پردازد و حال با توجه به ممنوعیت واردات خود در 2 سال اخیر با توجه به گارانتی 5 سال یا 150000 کیلومتر و سرویس 2 سال یا 6 نوبت رایگان که یک امتیاز خاص است میتواند گزینه مطلوب کسانی است که تا پیش از این به دنبتال سدانهای وارداتی بودند حال این چینی با کیفیت و زیبا به آنها چشمک میزند.

انتهای پیام

آریاک سفر
مرتبط با : مدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز