آشنایی با 10 افزونه حمل‌ونقل در ایران و جهان

آشنایی با 10 افزونه حمل‌ونقل در ایران و جهان

راه‌اندازی تجارت الکترونیک در صورتی موفقیت‌آمیز خواهد بود که کارایی بالایی داشته باشد و از سیستم حمل‌ونقل مناسبی استفاده کند. همین موضوع ضرورت استفاده از بهترین افزونه های حمل و نقل را نشان می‌دهد.

به گزارش کاماپرس بنابراعلام پادروپین، در این مطلب قصد داریم که شما را با بهترین افزونه‌های ترابری آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب مطمئنی برای حمل‌ونقل کالاها و سفارشات خود داشته باشید.

این مقاله پس از بررسی منابع معتبری مانند مجله Cloud Ways و پادرو تدوین و منتشر شده است.

بهترین افزونه های حمل و نقل برای کسب‌وکارها

افزونه حمل‌ونقل برای کسب‌وکارها

بسیاری از شرکت‌های لجستیک و حمل‌ونقل شناخته شده سعی کرده‌اند که (API)های حمل‌ونقل چندحامل را ایجاد کنند اما محبوب‌ترین افزونه‌ های حمل ‌و نقل به فروشگاه‌ساز ووکامرس مربوط می‌شوند. زیرا ووکامرس توانسته با تمرکز بر جنبه حمل‌ونقل تأثیر ویژه‌ای بر تجربه خرید مشتریان داشته باشد. اما سؤالی که برای بسیاری از صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی مطرح می‌شود این است که کدام یک از این افزونه‌ها عملکرد قابل قبولی دارند؟

آریاک سفر

در ادامه 10 افزونه حمل و نقل در جهان و ایران را معرفی خواهیم کرد که در گزارشات مجموعه ووکامرس به عنوان بهترین افزونه‌های ترابری شناخته شده‌اند.

1- افزونه (WooCommerce ShipStation Gateway)

یکی از محبوب‌ترین افزونه های حمل و نقل (WooCommerce ShipStation Gateway) است که به صورت رایگان در اختیار صاحبان فروشگاه‌های آنلاین قرار می‌گیرد تا امور مختلفی مانند مدیریت و ورود و خروج سفارشات به طور یکپارچه انجام شوند. این افزونه حمل‌ونقل مزایایی دارد که باعث می‌شوند فروشگاه‌های آنلاین بزرگ یا کوچک از آن به راحتی بهره‌مند شوند.

مهم‌ترین ویژگی این افزونه، قابلیت بومی‌سازی آن است. بنابراین هر فروشگاهی می‌تواند با توجه به شرایط خود آن را تنظیم کند. در ضمن، امکان آماده‌سازی گروهی برچسب‌ها، ورود و خروج سفارشات و ارتباط با مشتریان را میسر می‌سازد. این در حالی است که این افزونه روی سیستم‌عامل اندروید و (iOS) نیز به راحتی نصب می‌شود.

2- افزونه (WooCommerce Shipping Services)

یکی از کاربردی‌ترین افزونه‌ های حمل و نقل در ایران و جهان، افزونه (WooCommerce Shipping Services) است. شما با نصب این افزونه می‌توانید آن را مستقیم به ووکامرس متصل کرده و تمام فعالیت‌های فروشگاه اینترنتی خود را به صورت خودکار انجام دهید. مهم‌ترین ویژگی این پلاگین این است که بیش از 50 شرکت حمل‌ونقل را برای ارسال سفارشات در سطح جهانی پشتیبانی می‌کند و در زمان و هزینه خرده‌فروشان آنلاین صرفه‌جویی می‌کند. اما قابلیت‌های دیگر آن غیرقابل انکار است.

این افزونه کمک می‌کند که مدیران از هزینه‌های تعیین شده توسط پیک‌ها مطلع شوند و امکان پیگیری سفارشات توسط صاحبان فروشگاه‌ها و مشتریان وجود داشته باشد. این در حالی است که این افزونه با پشتیبانی از حمل‌ونقل داخلی و بین‌المللی، عملکرد فروشگاه‌های آنلاین را ارتقا می‌دهد

3- افزونه حمل و نقل پادروپین (Shipping wordpress plugin)

پادروپین پلتفرم مقایسه و انتخاب خدمات پستی است که به کمک آن می‌توانید بهترین راهکار ارسال را برای سفارشات فروشگاه‌های آنلاین خود استفاده کنید.

همان‌طور که می‌دانید یکی از بهترین راه‌های ارسال سفارشات در فروشگاه‌های وردپرسی استفاده از افزونه حمل و نقل است. صاحبین فروشگاه‌ها به کمک این افزونه دیگر به سیستم‌های جانبی نیاز ندارند و افزونه پادروپین ابزار کاملی برای مدیریت هوشمند این پروسه است.

این افزونه وردپرس سیستم ارسال پیامک رهگیری به مشتریان فروشگاه جهت پیگیری وضعیت ارسال را داراست و همچنین مزایایی از قبیل چاپ بارنامه معتبر، سازگاری بالا با سیستم وردپرس، امکان جمع‌آوری بسته‌های ارسالی از درب فروشگاه و محاسبه دقیق هزینه خدمات شرکت‌های پستی را برای خلق تجربه‌ای متفاوت در ارسال مرسولات برای شما به همراه دارد.

استفاده از پلاگین پادرو چه فایده‌ای برای من دارد؟ آیا ارزش دارد که من پلاگینم را تغییر دهم؟

اگر از اینکه هر روز برای ارسال کالاها به یک شرکت پستی مراجعه کنید خسته شده‌اید، از اینکه بین سایت خودتان و سامانه‌های پستی سرگردان باشید یا اگر فکر می‌کنید پلاگین‌های فعلی فقط یک محاسبه‌کننده عدد برای سبد خرید هستند، پس حتما پلاگین خودتان را تغییر دهید تا همه امکانات پلاگین‌های دیگر را بعلاوه فرآیند لجستیک را یک جا داشته باشید.

لازم به ذکر است که استفاده از این افزونه رایگان است و شما صرفا هزینه ارسال را به شرکت‌های پستی می‌پردازید.

افزونه حمل‌ونقل پادروپین

4- افزونه (WooCommerce Advanced Shipping)

(WooCommerce Advanced Shipping) یکی دیگر از افزونه های حمل و نقل به حساب می‌آید که در ایران و البته جهان محبوبیت بسیاری به دست آورده است.  این پلاگین یک نسخه رایگان را در وردپرس ارائه می‌دهد که با کمک آن تعداد کالاها، وظایف کارکنان، کلاس حمل‌ونقل، دسته‌بندی و وزن محصولات مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند. این در حالی است که شما بدون اینکه به یادگیری مهارت کدنویسی نیاز داشته باشید، با پلاگینی که رابط کاربردی ساده‌ای دارد، می‌توانید روش‌های حمل‌ونقل متنوعی را استفاده کنید.

5- افزونه (Multi-Carrier Shipping)

افزونه (Multi-Carrier Shipping Plugin) برای فروشگاه‌های آنلاینی مناسب است که به دنبال راهی برای استفاده از خدمات شرکت‌های حمل‌ونقل مختلف در فروشگاه ووکامرس خود هستند. این پلاگین خدمات حمل‌ونقل حامل‌های شناخته شده‌ای مانند (FedEx)، (UPS) و (DHL Express) را تحت پوشش قرار می‌دهد. علاوه بر این، با توجه به معیارهای مختلفی به شما در تعیین نرخ ثابت و گزینه‌های تحویل رایگان کمک می‌کند. به این ترتیب شما با نصب فروشگاه‌ساز ووکامرس می‌توانید از این افزونه بهره‌مند شوید.

6- افزونه (WooCommerce Table Rate Shipping)

افزونه (WooCommerce Table Rate Shipping) پلاگینی رایگان است که ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که شما با استفاده از آن می‌توانید به راحتی قوانین مختلفی برای سیستم حمل‌ونقل ایجاد کنید. نسخه پرومیوم این افزونه ویژگی‌های بیشتری مانند خدمات حمل‌ونقل نامحدود را ارائه می‌دهد و رابط کاربری بصری آن مدیریت نرخ جدول را بسیار آسان می‌کند. این در حالی است که می‌تواند با مناطق حمل‌ونقل ووکامرس ادغام شده و بر اساس وزن کل به تعیین نرخ حمل‌ونقل کمک می‌کند.

7- افزونه (Advanced Shipment Tracking for WooCommerce)

افزونه (Advanced Shipment Tracking for WooCommerce) با فراهم کردن شرایط ردیابی سفارشات هنگام حمل‌ونقل، اطمینان خاطر مشتریان را افزایش می‌دهد. جالب است بدانید که این افزونه به شما کمک می‌کند تا اطلاعات ردیابی بیش از 300 شرکت حمل‌ونقل مانند تاریخ و شماره رهگیری را در ایمیل‌های تکمیل سفارش ووکامرس قرار دهید. در حالی که می‌توانید اطلاعات مربوط به ارائه‎دهندگان خدمات حمل‎ونقلی را که در میان این شرکت‌ها نیستند، به سیستم اضافه کنید.

8- افزونه (Flat Rate Shipping Plugin For WooCommerce)

(Flat Rate Shipping Plugin For WooCommerce) یک افزونه حمل‌ونقل رایگان به حساب می‌آید که به صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین کمک می‎کند تا روش‌های حمل‌ونقل مختلفی را بر اساس شرایط موجود خود از جمله محصول، دسته، کشور، کمیت و سایر موارد ایجاد کنند. شما نیز اگر محصولات و مشتریان متنوعی داشته و برای مدیریت هزینه ارسال به کمک نیاز دارید، این افزونه گزینه خوبی خواهد بود. به ویژه که میزان مالیات هر روش حمل‌ونقل را محاسبه می‌کند. در حالی که از چندین روش حمل‌ونقل مانند حمل‌ونقل مبتنی بر هزینه گرفته تا حمل‌ونقل با نرخ ثابت پشتیبانی می‌کند.

9- افزونه (Weight Based Shipping)

اگر فردی بخواهد نرخ حمل‌ونقل را بر اساس وزن سفارش محاسبه کند، افزونه (Weight Based Shipping) بسیار کاربردی خواهد بود. این پلاگین برای صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین این امکان را فراهم می‌کند که قوانین متعددی را بر اساس استراتژی‌ها و شرایط مختلف فروشگاه خود ایجاد کنند. به این ترتیب فروشگاه‌های آنلاین بزرگ و کوچک با توجه به نیاز خود می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

افزونه ارسال کالا

10- افزونه (ELEX WooCommerce USPS Shipping)

افزونه (ELEX WooCommerce USPS Shipping)، یک افزونه رایگان حمل‌ونقل مربوط به شرکت آمریکایی (USPS) است که قابلیت‌های انعطاف‌پذیر و قدرتمندی را به کسب‌وکارهای آنلاین بزرگ و کوچک ارائه می‌دهد. این پلاگین به طور انحصاری برای فرآیندهای تحویل محصول بهینه شده و نصب آن یک راهکار عالی برای بهبود تجربه خرید مشتریان محسوب می‌شود. زیرا به شما کمک می‌کند که نرخ حمل‌ونقل را به طور شفاف و به وضوح تخمین بزنید.

جمع‌بندی

  • در این مطلب سعی کردیم که شما را با بهترین و کاربردی‌ترین افزونه‌های حمل و نقل در ایران و جهان آشنا کنیم.
  • افزونه‌هایی که به کاربران کمک می‌کنند تا امور مدیریت، حمل‌ونقل، امور مشتریان و سایر فعالیت‌های کسب‌وکار خود را یکپارچه انجام دهند، می‌توانند بهترین گزینه باشند.
  • افزونه ارسال کالا پادروپین امکان استفاده از خدمات شرکت‌های پستی متنوع را برای ارسال سفارشات در فروشگاه‌های آنلاین به صورت هوشمند و حرفه‌ای مدیریت می‌کند. برای دانلود این افزونه به سایت پادروپین مراجعه کنید:

دانلود افزونه حمل و نقل پادروپین:https://podro.com/shipping-wordpress-plugin/

افزونه‌هایی که در این مطلب نام برده شده‌اند، به کاربران این امکان را می‌دهند که با ارتقای عملکرد حمل‌ونقل بتوانند تجربه‌های بهتری را برای مشتریان خود رقم بزنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پادروپین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز