آشنایی با کمپرسور باد و ویژگی‌های آن

ابزار بادی یک نوع ابزار قدرتمند هستند که به وسیله باد ( هوا ) فشرده که توسط کمپرسور هوا تولید می‌شود، کار کرده و به کمک یک موتور پنوماتیک، هوای فشرده را به کار ، تبدیل می‌کنند . همچنین این ابزار پنوماتیک می‌توانند توسط دی‌اکسید کربن فشرده ( CO2 ) ذخیره شده در محفظه‌های کوچک نیز، کار کنند.

به گزارش کاماپرس، با وجود تغییرات قیمتی که در ماه های اخیر در بازار ابزار تجربه شده است هنوز یکی از فروشگاه های این بازار با توجه به نوسانات شدید قیمت، عرضه ابزار آلات، مخصوصا انواع پمپ باد را به صورت ثابت و با حداقل تغییرات قیمت نگه داشته است. صنعت کشور و البته مشاغل کوچک صنعتی به طور مستقیم در ارتباط با بازار عرضه ابزار و تجهیزات صنعتی است که در وضعیت کنونی عدم توانایی تامین ابزار و تجهیزات صنعتی برای شرکت ها میتواند به تولید و صنعت کشور صدمات جبران ناپذیری را وارد کند.
کمپرسور باد چیست؟

نیروی باد یا هوای فشرده، راه انداز بسیاری از عملگرهای سیستم های صنعتی است که به نام سیستم های پنوماتیک یا سیستم های بادی معروف هستند. دستگاهی که این نیروی باد را تامین میکند با نام کمپرسور باد، کمپرسور هوا، پمپ باد و پمپ هوا نامیده میشود. و در مدلهای مختلف وجود دارد که از سایزهای کوچک که برای کارگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد تا پمپ باد های بسیار بزرگ با مخزن های حجیم که در صنایع بزرگ تر مورد استفاده قرار میگیرند.
در خرید کمپرسور باد به چند نکته اساسی توجه نمایید تا بتوانید کمپرسور باد مناسب با تعداد ابزار های بادی و تجهیزات پنوماتیک که در روند کار مورد استفاده قرار میگیرند را انتخاب و خریداری نمایید که این موضوع در وبسایت فروشگاه ابزار مارکت در دو مقاله کاملا مجزا در مورد راهنمای خرید کمپرسور باد و راهنمای راه اندازی و نگهداری از پمپ باد در قسمت آموزه های ابزار مورد بررسی قرار گرفته است که میتوانید قبل از خرید پمپ باد یا خرید کمپرسور هوا به این دو مقاله مراجعه و از مشخصات کلی کمپرسور باد اطلاع کامل را بدست آورید.
قیمت کمپرسور باد از مهمترین موارد انتخاب پمپ باد
ایسنا در گزارشی تصریح کرد: با شرایط حال حاضر بازار، قیمت یکی از مهمترین عوامل خرید پمپ باد و دیگر ابزارآلات صنعتی است. قیمت پمپ باد با توجه به موارد مختلفی تعیین میشود که مهمترین این عوامل کیفیت ساخت و کشور سازنده است که ابزار ابزار ایران کمپرسور هوا ایتالیایی از بهترین پمپ باد های موجود در بازار است و پس از ان کمپرسور باد های ساخت ایران که با برندهای بسیار متنوعی وجود دارند و پس از کمپرسورهای ایرانی، پمپ باد های چینی هستند که قسمت عمده پمپ باد های موجود در بازار را شمال میشوند. که تمام این برندها و پمپ باد ها را میتوانید در فروشگاه اینترنتی ابزار مارکت جستجو و خریداری نمایید.
فروشگاه ابزار مارکت به عنوان با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی ابزار با بیش از 10 سال سابقه فروش اینترنتی ابزار، توان و امکان تعدیل نوسانات قیمت را در ارائه محصولات خود فراهم نموده تا شرکت ها و مشتریان این فروشگاه در مواجهه با این تغییرات قیمت با کمترین نگرانی، ابزار و تجهیزات صنعتی خود را تهیه و تامین نمایند، تا صنعت کشور از این بحران نیز سربلند بیرون آمده و به رشد خود ادمه دهد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آریاک سفر

انتهای پیام

 

مرتبط با : فروشگاه اینترنتی ابزار مارکت
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آشنایی با کمپرسور باد و ویژگی‌های آن

  1. لاریمی گفته:

    باسلام
    با عرض تبریک سال تحصیلی جدید سوالاتی داشتم
    کدام کمپرسور باد فندکی هواکوب مناسب است تک پیستون یا دو پیسنون ؟
    شنیدم هواکوب امتحانشو پس داده و قابل اطمینانه
    اگه می شه راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز