آشنایی با پالاز موکت در ۱۱ نکته

لست سکند

موکت نوعی پوشش کف پرکاربرد است که در طراحی دکوراسیون داخلی به‌کار می‌رود. این پوشش، از قدیم باعث ایجاد آسایش و راحتی در محیط زندگی می‌شده است. طراحان و معماران، از موکت به دلیل تنوع در طرح، رنگ و مدل برای پوشش و زیبایی فضاهای مسکونی، اداری و هتلی استفاده می‌کنند. پالازموکت یکی از برندهای قدیمی و پرآوازه در دنیای موکت است.

در ادامه کاماپرس به ارائه ۱۱ نکته در خصوص پالازموکت می‌پردازد که برای علاقمندان و تولیدکنندگان این محصول جالب خواهد بود؛

۱. پالاز موکت در سال 1353 تاسیس شد و سه سال بعد، اولین خطوط تولید خود را افتتاح کرد؛ به این ترتیب فعالیت پالاز موکت به صورت رسمی آغاز شد.

۲. این شرکت در ابتدای کارش تولید انواع موکت‌های کات‌پایل، لوپ‌پایل و موکت‌های فرشی را شروع کرد که تولید این نوع موکت، سرآغاز تلاش پالاز برای پیشرفت و رسیدن به جایگاه امروزی شد.

۳. پالاز موکت در سال حدود یک میلیون متر مربع موکت تولید می‌کند. این شرکت در سال 1367، اولین موکت کاپ و لوپ طرح برجسته را تولید و روانه بازار کرد. پس از گذشت دو سال هم، موکت‌های کات پایل با نخ هیت ست شده، جایگاه پالازموکت را به‌عنوان دارنده برترین کیفیت ثبت کرد.

راز آسمان پایتخت

۴. این شرکت در سال 1378، موکت‌های لوپ پایل با نخ ترکیبی از اکریلیک را تولید کرد اما سال 1383 برای پالاز به دلیل افزایش حجم تولید، عرضه سازمان‌یافته‌تر و ارتقاء کیفیت نقطه عطف به‌حساب می‌آمد.

۵. در سال 1392، پروژه بازتعریف برند پالازموکت در دستور کار این شرکت قرار گرفت و آنها شروع به اضافه کردن متنوع‌ترین گروه محصولات لمینیت و کاغذدیواری کردند.

۶. پالاز موکت محصولاتی از قبیل موکت، کاغذ دیواری، لمینیت، اس پی سی و ملزومات را در لیست تولید خود دارد. پالازموکت دارای گواهینامه کنترل کیفیت مقررات اتحادیه اروپا است.

۷. این مجموعه چند سالی است که بخشی به نام خانه پالاز را افتتاح کرده است. خانه پالاز، یکپارچه‌سازی شیوه عرضه محصولات پالاز‌موکت در شبکه نمایندگان فروش است. روی این پروژه ۶ ماه تحقیق صورت گرفته و سرانجام در آذرماه 93، شروع به کار کرده است.

۸. خانه پالاز، عرضه محصولاتی همچون موکت، کاغذ دیواری و لمینیت را به بالاترین حد استاندارد می‌رساند. در طراحی این بخش، اهداف موجود در شعار این گروه، یعنی دنیای زیبای من و امکان ایجاد ارتباط راحت مشتریان با انواع محصولات ترتیب داده شده است.

۹. خانه پالاز در مناطق مختلف تهران از جمله: سهروردی، شریعتی، ستارخان، آزادی، مولوی شعبه دارد. شعبه‌های شهرستان پالاز نیز شامل مقدم اهواز، محبی اصفهان، غفاری همدان، گنجعلیخانی کرمان، ده موبدی شیراز، توکلی آمل، اکرمی کرج و قیصری ماهشهر می‌شود.

۱۰. پالاز موکت در نمایشگاه‌ صنعت ساختمان سال‌های 94، 95 و 96، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته سال 94، نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی سال 94 و 95 و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سال 94 حضور داشته است.

۱۱. پالازموکت با برندهای بین‌المللی همچون کاغذدیواری‌های مورلا، سوپرفرسکو، گراهام اند براون، دی اند سی، دکو فور والز، اس و لمینیت رولز مای فلور همکاری دارد.

مرتبط با : پالاز موکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز