آشنایی با همراستا و خدمات ارزی آن در 9 نکته

مجموعه «همراستا نوآوران سامان» از سال 1395 با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش- سپ- در زمینه خدمات زنجیره بلوک و رمز ارزها شروع به فعالیت کرد. این مجموعه در حوزه پروژه‌های بلاکچینی و ارائه محصولات رمز ارزی به کاربران خدمات ارائه می‌دهد. شرکت همراستا از سال 1397 با همراهی شرکت پرداخت الکترونیک کیش اقدام به افزایش حوزه‌های فعالیت خود کرد. این مجموعه در سال مذکور خدمات هوش مصنوعی و اینترنت اشیا را نیز در سبد محصولات خود جای داد.

کاماپرس در ادامه 9 نکته از این مجموعه را برای آگاهی بیشتری خوانندگان مطرح می‌کند؛

1. شرکت همراستا توسط علیرضا غیاث و مهرداد فرنوش شکل گرفت. تعداد نیروی انسانی فعال در این مجموعه 15 نفر اعلام شد.

2. کیف پول رمز ارزی همراستا، درگاه رمز ارزی بیتا، انتخابات و هویت دیجیتال، استخراج بیت کوین و مشاوره در سرمایه گذاری از محصولات و خدمات ارائه شده توسط این گروه هستند.

3. در حال حاضر در همراستا امکان تبدیل ریال به بیت کوین، بیت کوین کش، تتر، اتریوم و ترون و بالعکس وجود دارد. در آینده نزدیک، رمز ارزهای بیشتری به همراستا اضافه خواهند شد. اکنون کیف پول این مجموعه نیز ارزهای ذکر شده را پشتیبانی می‌کند.

آریاک سفر

4. کاربران با وارد کردن مبلغ تومانی سرمایه گذاری خود، ترکیب بهینه‌ای از پنج ارز اصلی کیف پول همراستا را دریافت می‌کنند. این ترکیب توسط تیمی از متخصصین مالی و تحلیلی بازار ارزیابی شده و نتیجه آن در سرویس «همراستا پلاس» قابل بهره برداری است.

5. همراستا به منظور ایجاد امنیت بر عبور و مرور شبکه جهت تشخیص هرگونه مبادرت غیر مجاز برای بارگذاری یا تغییر اطلاعات نظارت می‌کند. تحت بعضی شرایط رمز گذاری اطلاعات حساس با استفاده از گواهینامه ایمنی لایه سوکت یا سایر تکنولوژی‌ها انجام می‌گیرد.

6. افراد کمتر از 18 سال امکان استفاده از همراستا را ندارند. در صورت آگاهی این مجموعه از موضوع ذکر شده، اطلاعات مورد نظر کاربر خاطی را از سوابق و پرونده‌های خود پاک کرده و حساب ذی ربط را مسدود می‌کند.

7. اینستاگرام همراستا حاوی مطالبی درباره افت و خیز دلاری قیمت بیت کوین، چگونگی قانونمندی ارزهای دیجیتال، کندل ابر تیره و … است.

8. مجموعه‌های برنامه و توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق، استودیو بازی سازی گاندو، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، پرداخت الکترونیک سامان کیش و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از همراهان همراستا هستند.

9. وبسایت این مجموعه تاکنون توانسته نماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت را به دست آورد.

مرتبط با : همراستا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز