آشنایی با قالب فروشگاه لباس وردپرس دیناکالا

وردپرس

کسب و كارهای اینترنتی سهم قابل توجهی از اشتغال زایی در حوزه های فناوری های نوین ارتباطات را به خود اختصاص داده اند. تسهیل شرایط، فرهنگسازی، بهبود زیرساخت ها، حمایت های لازم از كارآفرینان در این فضا و برطرف كردن موانع آن می تواند چشم انداز روشنی را برای رونق اقتصادی كشور ترسیم كند.

به گزارش کاماپرس، امروزه پیشرفت روزانه تجارت آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی بر کسی پوشیده نیست. کاهش هزینه ها، سهولت در سفارش و بررسی بیشتر ویژگی محصولات و مقایسه قیمت ها در بین فروشگاه های اینترنتی و چندین و چند مزیت دیگر روز به روز بر گسترش فضای کسب و کار آنلاین و مهاجرت از کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای اینترنتی افزوده است.

همچنین در یک سال گذشته با شیوع گسترده ویروس کرونا و کاهش رفت و آمد نقش کسب و کارهای اینترنتی بسیار بیشتر شده و شاهد رشد بسیار زیادی در این نوع از کسب و کارها بودیم. طبق نظر بسیاری از کارشناسان حوزه کسب و کار اگر که کسب و کارهای سنتی به سمت آنلاین شدن حرکت نکنند به زودی محکوم به شکست بوده و قادر به رقابت با رقبای تازه نفس خود در حوزه آنلاین نیستند.انتهای پیام گسترش کسب و کارهای آنلاین موجب افزایش تولید ابزارهای راه اندازی این نوع از کسب و کار نیز شده و گسترش این ابزارها نیز روند رو به رشدی را تجربه کرده است. یکی از ابزارهای بسیار مناسب برای راه اندازی یک وب سایت اینترنتی، سیستم قدرتمند، متن باز و رایگان وردپرس می باشد که روزانه سایت های زیادی توسط این سیستم ایجاد و راه اندازی می شوند. وجود افزونه های قدرتمند و همچنین میلیون ها توسعه دهنده برای وردپرس آن را به ابزاری بی رقیب در راه اندازی سریع سایت برای کسب و کارهای خرد تا بزرگ تبدیل کرده است.
به گزارش ایسنا، یکی از افزونه های قدرتمند وردپرس، افزونه فروشگاهی رایگان ووکامرس می باشد که با امکانات کامل خود کمک فراوانی به راه اندازی فروشگاه های اینترنتی نموده است، امکانات قدرتمند در مدیریت محصولات از جمله فرآیند ساده در تعریف محصولات، امکانات مناسب قیمت گذاری، مدیریت انبار محصولات، گالری تصاویر، تعریف محصولات متغیر و … از ویژگی های مهم این افزونه فروشگاهی هستند. برای ووکامرس قالب ها و پوسته های مختلفی تولید شده که هر کدام دارای ویژگی های مثبت مختلفی بوده و با نصب یک پوسته فروشگاهی حرفه ای میتوانید سایت فروشگاهی در حد و اندازه فروشگاه های معتبر داشته باشد. یکی از پوسته های برتر در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی توسط ووکامرس پوسته فروشگاهی دیناکالا می باشد که در مدت زمان انتشار توانسته نظرات مثبت خریداران را در پی داشته باشد. هدف از توسعه و طراحی پوسته دیناکالا راه اندازی یک سایت فروشگاهی برای کسب و کار شما به راحتی هر چه تمام می باشد. در توسعه و طراحی این پوسته که از جمله سریع ترین قالب های وردپرسی است سعی برآن شده که از آخرین متدها و افزونه ها و مباحث به روز در توسعه محصول استفاده شود تا نیازهای یک فروشگاه کامل آنلاین را پاسخگو باشیم. شما با نصب وردپرس فقط یک گام تا راه اندازی سریع ترین سایت فروشگاهی تان فاصله دارین و آن هم نصب پوسته دیناکالا است.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیناکالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز