آشنایی با شرکت نوین تجارت پیشرو آرین + خدمات

شرکت نوین تجارت پیشرو آرین با سابقه‌ای 20 ساله در امور گمرکی، در زمینه ترخیص کالاهای صادراتی و وارداتی فعالیت می‌کند.

به گزارش کاماپرس، گروه بازرگانی تجارت پیشرو آرین علاوه بر عملیات گمرکی و ترخیص کالا به خدماتی همچون تعیین تعرفه کالا، مشاوره خرید کالا از مبدا تولید، اخذ مجوزهای ورودی، ثبت سفارش، مشاوره در خصوص حمل کالا، اخذ مجوزهای ترخیص کالا، استاندارد و بهداشت، بیمه و حمل داخلی تا انبار، ترخیص قطعی با حق‌العمل‌کاری کالا، پیگیری پرونده‌های گمرکات اجرایی و دیگر خدمات می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این شرکت خط مشی خود را توجه به اصول کیفیت بیان کرده و با به‌کارگیری نیروهای متخصص سعی بر ارائه خدمات ایمن، سالم و مطابق با استانداردهای جهانی داشته تا رضایت کلیه ذی‌نفعان را جلب کند.

این مجموعه گواهینامه‌های صلاحیت ایمنی پیمانکاران و شرکت‌های خدماتی را از وزارت کار دریافت کرده است و در تمامی مراکز گمرک همچون زمینی، هوایی و دریایی خدمات ارائه می‌کند.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

از مشتریان نوین تجارت پیشرو آرین می‌توان به شرکت نفت بهران، شرکت پتروشیمی امیرکبیر، مجتمع فولاد خراسان، شرکت پتروشیمی خوزستان، شرکت حدید سازه پیشرو، شرکت صنعتی نیرو محرکه و غیره اشاره کرد.

شرکت بازرگانی نوین تجارت پیشرو آرین کلیه تشریفات گمرکی و ترخیص کالا را برای بازرگانان و واردکنندگان نیز انجام می‌دهد که از پروژه‌های این مجموعه می‌توان قرارداد با شرکت مهندسی و توسعه نفت، ساختمان نفت، شرکت پتروآهن فردوس، پتروشیمی کرمانشاه، جندی شاپور، شرکت نفت بهران، شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر و غیره را نام برد.

انتهای پیام

مرتبط با : تجارت پیشرو آرین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز