آشنایی با خدمات پرداخت فراپال در ۱۱ نکته

درگاه «فراپال» از سال 1396 با هدف ارائه خدماتی نوین در عرصه پرداخت آنلاین به وب سایت‌ها و پذیرنده‌های فعال در موضوعات مختلف و جذب رضایتمندی مشتری راه اندازی شد. این مجموعه بستر پرداخت الکترونیک برای فروشندگان اینترنتی بدون درگاه بانکی را فراهم می‌کند.

در ادامه کاماپرس 11 نکته از این مجموعه را برای خوانندگان، علاقمندان و کاربران آن منتشر می‌کند؛

1. سامانه فراپال توسط محمد سعید محمدکریمی بنیانگذاری شده است. طراحی و برنامه نویسی سایت کیمیا وردپرس و مدیریت وب سایت شاپی یار از سوابق بنیانگذار مجموعه فراپال است. مرکزیت این مجموعه در ایلام قرار دارد.

2. ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به وب سایت‌ها، ارائه صفحه پرداخت شخصی و ارائه فرم پرداخت از خدمات تخصصی این مجموعه برای کاربرانش است.

3. وبلاگ سامانه فراپال حاوی مطالبی درباره اپلیکشین‌های رمز یکبار مصرف، دریافت رمز یکبار مصرف، به تعویق افتادن رمز یکبار مصرف، پیشنهادات غیر معمول و کلاهبرداری جدید و … است.

آریاک سفر

4. از مزایای فراپال، ثبت فعالیت آن به صورت رسمی است. این مسئله سبب درک این نکته که شرکت‌های از ابتدا دارای ساز و کار رسمی بوده، می‌شود. فعالیت فراپال تحت نظارت نهادهای ذی ربط و نظارتی است.

5. این سیستم دارای 50 پلاگین است. پلاگین‌ها برای انواع سیستم‌های سایت ساز و فروشگاه ساز طراحی شده و پذیرنده امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین در فروشگاه خودشان را، با نصب پلاگین مورد نظرشان دارند.

6. علاوه بر پلاگین، اسکریپت‌های آماده و پرداخت مهمان نیز در این درگاه پرداخت وجود دارد. فروشنده یا ارائه دهنده خدمات فاقد وب سایت، امکان انجام معاملات را از این طریق دارد.

7. کارمزد دریافتی در این سیستم تنها یک درصد بوده که سقف آن 5 هزار تومان اعلام شده است.

8. تسویه حساب‌ها در این سیستم به صورت روزانه و توسط سیستم شاپرک در سیکل‌های پایا با پذیرندگان انجام می‌شود.

9. پشتیبانی درگاه فراپال به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته از طریق تیکت این سیستم صورت می‌گیرد. فعال سازی درگاه‌های منسوب به فراپال در زمانی کوتاه و بدون هزینه اولیه و کاملاً رایگان انجام می‌شود.

10. اپلیکیشن این مجموعه از طریق بازار، وب سایت فراپال و … قابل دریافت است. حقوق این برنامه به شرکت فاطر ایده پردازان مهام تعلق دارد.

11. نام این مجموعه در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به چشم می‌خورد. این جشنواره از سال 1387 کار خود را آغاز کرد. این رویداد یکی از بزرگترین رویدادهای رقابت میان وب سایت‌ها و نرم افزارهای موبایلی ایرانی در گروه‌های مختلف است.

مرتبط با : فراپال
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز