آشنایی با حرفه پول ساز تعمیرات موبایل

تعمیر موبایل

همانطور که می دانید همه ساله فروش موبایل های هوشمند در سراسر دنیا افزایش می یابد. پیشرفت های گوشی های موبایل باعث شده است تا افراد بسیاری از فعالیت های روزانه خود مانند خرید، پرداخت قبوض، فعالیت های بانکی، برنامه ریزی فعالیت ها و بسیاری از فعالیت های دیگر را از طریق تلفن همراه خود انجام دهند، همین امر باعث افزایش تقاضا برای خرید موبایل و رونق هر چه بیشتر بازار موبایل می شود.

به گزارش کاماپرس، با افزایش تقاضا برای خرید موبایل بدون شک تقاضا برای خدمات تعمیرات موبایل افزایش خواهد یافت. نتایج تحقیقات نشان می دهد که 25% دارندگان گوشی های هوشمند، صفحه نمایش گوشی خود را می شکنند. علاوه بر این بسیاری از افراد با مشکلات دیگری مانند خراب شدن باتری، دوربین، مشکلات آنتن دهی، مشکلات صدا و بسیاری از دیگر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مواجه می شوند. بنابراین می توان نتیجه گیری کرد که شغل تعمیرات موبایل از جمله مشاغلی است که از بازار کار عالی و پررونقی برخوردار بوده که در آینده نیز بهتر خواهد شد.
بررسی وضعیت بازار کار و درآمد حرفه تعمیرات موبایل
بر طبق آمار و ارقام به طور تقریبی در حدود 53 میلیون عدد گوشی هوشمند در سطح کشور مورد استفاده افراد واقع می شود. این اعداد و ارقام به خوبی رونق و گسترش حرفه تعمیرات موبایل را نشان می دهد. با توجه به تقاضای بالا و تخصصی بودن این کسب و کار، میتوان نتیجه گرفت که بازار کار حوزه تعمیرات موبایل از وضعیت رو به رشد و مطلوبی برخوردار می باشد. میزان درآمد ماهیانه یک تعمیرکار موبایل متناسب با سابقه، تجربه و تخصص رقمی در حدود 6 الی 16 میلیون تومان برآورد شده است.
چگونه وارد بازار کار تعمیرات موبایل شویم؟
بدون تردید، وارد شدن در حوزه های تخصصی و حرفه ای مانند تعمیرات موبایل نیازمند فراگیری آموزش ها و مهارت های لازم در این زمینه می باشد. شایان ذکر است که این حوزه مستلزم برخورداری از شرایط و ضوابط لازم و دریافت گواهینامه و مهارت های تخصصی می باشد. بر این اساس، نخستین اقدام برای وارد شدن به بازار کار تعمیرات موبایل و حرفه ای شدن در این حیطه، شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل آن هم در آموزشگاهی معتبر می باشد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که سطح کیفی خدمات ارائه شده در حوزه تعمیرات از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین جهت، برای رسیدن به سطح کیفی و تخصص مناسب در این حوزه، پشت سر گذاشتن دوره های تخصصی کمک شایانی می نماید.
 بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کدام است؟
ایسنا در گزارشی نوشت: همانطور که اشاره شد انتخاب بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های تعمیرات موبایل یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. اما بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های فوق کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بهترین آموزشگاه برای سپری کردن دوره تعمیر موبایل آموزشگاهی است که ضمن آموزش تئوری و آکادمیک مباحث به صورت عملی و تخصصی نیز به آموزش مباحث مربوط به تعمیرات موبایل پرداخته و در پایان مدرک معتبر فنی در اختیار کارآموزان قرار دهد. آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین مراکز تعمیرات موبایل در کشور است که با رعایت موارد ذکر شده دوره تعمیرات موبایل را برگزار می نماید. این آموزشگاه در تلاش است تا از طریق آموزش عملی درک عمیقی در کارآموزان ایجاد کرده و پس از پایان دوره با ارائه مدرک معتبر و پشتیبانی نامحدود آن ها را برای ورود موفق در بازار کار موبایل آماده نماید. برگزاری دوره به صورت عملی، آموزش زیر نظر اساتید متخصص، آموزش بر اساس جدیدترین سرفصل های آموزشی، آموزش در کارگاه های آموزشی مجهز، اعتبار مدرک رسمی، هزینه های مناسب دوره، پشتیبانی نامحدود پس از دوره برخی از مهم ترین مزایا شرکت در دوره های آموزشگاه برق گستران است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آریاک سفر

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز