آشنایی با بهترین روتین پوست برای شادابی و طراوت بیشتر

روتین پوستی-کاماپرس

پوست یکی از اعضای حیاتی و حساس بدن انسان است که به هر نوع تغییر و ماده‌ای واکنش نشان می‌دهد. زیبایی و نگهداری درست از این عضو نه تنها به سلامت کمک می‌کند، بلکه از لحاظ زیبایی نیز حائز اهمیت است. افرادی که به حفظ سلامت این عضو بدن حساس هستند، باید یک روتین پوست مناسبی را در پیش بگیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پوست هر شخصی نسبت به اشخاص دیگر متفاوت است و به همین دلیل برای هر پوستی نمی‌توان یک روتین ثابت و مشخص را به کار گرفت. بسته به نوع پوست و دی ان ای هر فرد، روتین پوست فرق می‌کند. معمولا افراد به منظور بهبود پوست به دکتر معتمد مراجعه دارند. متخصصان پوست و مو نیز همواره به مراجعه کنندگان خود حفظ رطوبت پوستی و دور نگه داشتن آن از اشعه ماورا بنفش را توصیه می‌کنند. در صورتی که فردی قصد مراجعه به دکتر پوست را نداشته باشد، با مشورت با کارشناسان حوزه پوستی و تشخیص جنس پوست، امکان استفاده از برخی محصولات و افزایش طراوت آن را خواهد داشت.

مرحله به مرحله روتین پوست

روتین پوست مراحل مشخصی دارد که بهتر است رعایت شود. افراد به منظور داشتن یک روتین مناسب باید از شوینده و پاک کننده صورت، تونر، سرم صورت، دور چشم، کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب استفاده کنند. در ادامه به ترتیب مراحل روتین پوست بیان خواهد شد؛

ابتدا صورت خود را به خوبی پاک کنید

اهل فن همواره به افراد توصیه می‌کنند که قبل از هر آرایشی، ابتدا صورت خود را با پاک کننده‌های مناسب تمیز کرده و سپس آن را به خوبی شست و شو دهند. این مورد کمک خواهد کرد پوست کاملا تمیز و عاری از چربی و آلودگی شود و ترکیبات مورد استفاده بعدی به خوبی جذب شوند.

آریاک سفر

با تونر جوان تر شوید!

تونرهای امروزی سرشار از ترکیبات ملایم و آبرسان برای ترمیم پوست هستند و به درمان جوش کمک می‌کنند. این محصولات احساس سبکی روی پوست را ایجاد کرده و این عضو را برای جذب بهتر سایر محصولات آماده می‌کنند. بسته به تیپ پوستی، نوع تونرها متفاوت خواهد بود.

تقویت بیشتر پوست با سرم صورت

سرم‌های پوست صورت محصولاتی سرشار از مواد مغذی، ترکیبات آبرسان، آنتی اکسیدان‌ها با غلظت بالا هستند که به محض استفاده باعث تقویت سلامت پوست می‌شوند. این سرم‌ها انواع مختلفی دارند که هر یک از آن‌ها برای مصرف در مقطعی از روز یا شب مناسب است.

جلوگیری از پیری زودرس با کرم دور چشم

کرم‌های دور چشم که از چین و چروک اطراف چشم‌ها جلوگیری کرده و به بهبود وضعیت پوستی کمک می‌کنند، بسیار کاربردی هستند. این نوع کرم‌ها در مقایسه با مرطوب کننده‌ها سبک و رقیق بوده و معمولا قبل هر نوع آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حتما از کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب استفاده کنید

حفظ رطوبت پوست و حفاظت از آن در مقابل اشعه ماورا بنفش بسیار اهمیت دارد. این موارد جز با استفاده از مرطوب کننده مناسب و ضدآفتاب حاصل نمی‌شود. استفاده از مرطوب کننده و ضدآفتاب مناسب پوست تا حد زیادی حساسیت این عضو را کاهش داده و شفافیت را افزایش می‌دهد.

معمولا یک روتین پوستی مناسب تمام موارد ذکر شده را شامل می‌شود. اما صرفا رعایت این موارد ضروری نیست. افرادی که علاقمند به داشتن پوست مناسب و شفاف هستند باید محصولات ذکر شده را از یک برند مناسب و معتبر تهیه کنند. در صورتی که قصد خرید هر یک از محصولات مذکور روتین پوستی را دارید، بهتر است به سایت سوراو سر بزنید.

بهترین محصولات روتین پوستی در سایت سوراو

سایت سوراو با دسته بندی تمامی محصولات پوستی، امکان دسترسی راحت و سریع را برای کاربران فراهم کرده است. افرادی که مایل به رعایت روتین پوستی هستند، کافی است به دسته بندی مورد نظر خود را مراجعه کرده تا بهترین نوع محصولات از معتبرترین برندها را مشاهده و خریداری کنند.

این سایت انواع محصولات مراقبت پوستی از برند اوردینری، بالانس، استی لادر، لانکوم، استوری درم، گارنیر و … را دارد. سوراو اصالت تمامی محصولات را تضمین کرده و آن‌ها را با کیفیت اصلی عرضه کرده است.

سوراو فروشگاه تخصصی درخصوص محصولات آرایشی و بهداشتی اصل از برندهای معتبر دنیا است. این مجموعه تمامی محصولات داخل سایت را به صورت مستقیم و بدون واسطه از اروپا و کانادا وارد کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تمامی کالاها و خدمات ارائه شده در این سایت مجوزهای لازم از مراجع مربوطه را کسب کرده و فعالیت‌های این مجموعه براساس قوانین و مقررات ایران است.

انتهای پیام

مرتبط با : سوراو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز