آشنایی با بهترین دستگاه تصفیه آب موجود در بازار

استفاده از آب آشامیدنی سالم و تمیز یکی از دغدغه‌های افراد در شرایط آلوده حال حاضر است. از آنجایی که آب شرب لوله کشی درصدی ناخالصی و آلودگی دارد، بهتر است از دستگاه تصفیه آب استفاده شود. این دستگاه‌ها مدل‌های مختلفی دارند که برخی از انواع آن برای تصفیه مناسب هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

آریاک سفر
به گزارش کاماپرس، کیفیت نامناسب آب لوله کشی شهری باعث شده تا بیشتر خانواده‌ها و افراد برای حفظ سلامتی خود، مستقیما آن را مصرف نکنند. براساس اعلام استاندارد سازمان جهانی بهداشت، نباید میزان نیترات در آب شرب بالاتر از 100 میلی گرم بر لیتر باشد.
در صورتی که شخصی از آبی با این میزان نیترات استفاده کند حتما سلامت وی به خطر خواهد افتاد و بیماری‌های فراوانی برایش به وجود خواهد آمد. بررسی آمارهای موجود نشان می‌دهد که متاسفانه در حال حاضر میزان نیترات چاه‌هایی که آب شرب کشور را تامین می‌کنند بیشتر از حد معمول بوده و به همین دلیل استفاده از تصفیه آب ضروری به نظر می‌رسد.
جوشاندن آب یکی از روش‌های ابتدایی و البته نامطمئن برای جداسازی ناخالصی است. اما این روش تا قبل ورود دستگاه تصفیه آب به بازار کاربرد داشت.

قبل از خرید تصفیه آب بدانید

در حال حاضر انواع دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی، آمریکایی، ایرانی و … در بازار وجود دارند که کار جداسازی ناخالصی آب را راحت کرده‌اند. اما هنگام خرید هر وسیله‌ای، حتی دستگاه تصفیه آب، هر فرد به دنبال بهترین مارک و کارآیی است. بنابراین نمی‌توان صرف برند نام دار بودن و مسائلی از این قبیل تصفیه آب را خریداری کرد.هنگام خرید دستگاه تصفیه آب باید به مسائل مختلفی توجه داشت و نکات گوناگونی را در نظر گرفت. توجه به کیفیت قطعات دستگاه تصفیه آب، نوع فیلترهای آن و داشتن استاندارد بین المللی از ان اس اف و دبلیو کیو آ از جمله مواردی است که هنگام خرید تصفیه آب باید به آن‌ها توجه کرد.

دستگاه تصفیه آب آکوا چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس است که برخی برندها به تولید آن می‌پردازند. یکی از برندهای معتبر واراداتی (تایوانی)که به تولید دستگاه تصفیه آب به روش مذکور می‌پردازد، آکوا نام دارد. تصفیه آب‌های آکوا دارای دو مدل اکونومیک و اینلاین می‌باشد و دارای مدل ها مختلف است و مدل شش فیلتر که با استفاده از آن‌ها آب با بهترین کیفیت تولید می‌شود. پی پی، سی تی اُ، جی آ سی، ممبران، پست کربن و مینرال شش فیلتر به کار رفته در دستگاه تصفیه آب ممبران هستند.
دستگاه مذکور علاوه بر این فیلترها، دارای هوزینگ دبل اورینگ و سفید و همچنین مخزن فایبرگلاس و داخل استیل به علاوه ترانس، شیربرقی و سوئیچ‌های لو و های شرپر، شیر برداشت و لوازم نصب … را دارد.
مدل اینلاین برند آکوا یکی از بهترین مدل‌های وارداتی موجود در بازار است. این مدل تصفیه آب مجهز به پیش تصفیه کربن فعال و میکروفیلتر با ممبران اورجینال آمریکایی بوده، همچنین فیلتر آنتی باکتریال به همراه سنسور نشتی یاب و قطع کن اتوماتیک نیز روی آن نصب شده است.

دیجی آب کالا ؛ مرجعی معتبر برای خرید تصفیه آب

در صورتی که به دنبال دستگاه تصفیه آب مناسب برند آکوا هستید و قصد خرید دارید، بهتر است بدون مراجعه حضوری به مراکز مختلف، با چند کلیک به سایت دیجی آب کالا مراجعه کنید. شرکت دیجی آب کالا از سال 1388 به صورت تخصصی در حوزه مشاوره راه اندازی و عرضه انواع دستگاه تصفیه آب فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه همواره تلاش کرده بهترین برند دستگاه تصفیه آب را به مشتریان خود معرفی و برای آن‌ها عرضه کند.
تمامی دستگاه‌های تصفیه آب عرضه شده در این سایت با قیمت مناسب بوده و هزینه نصب آن‌ها نیز معقولانه است. در صورتی که شخصی برای خرید دستگاه تصفیه آب مناسب تردید داشته باشد، مشاوران دیجی آب کالا به آن‌ها کمک خواهند کرد تا بهترین تصمیم را بگیرد.
انتهای پیام
مرتبط با : دیجی آب کالا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز