آشنایی با برترین برندهای ساعت سوئیسی

کشور سوئیس به عنوان مهد تولید ساعت در دنیا شناخته می‌شود. امروزه، لوکس‌ترین و معروف‌ترین ساعت‌های جهان به نام این کشور به بازار عرضه می‌شوند. ساعت‌های سوئیسی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و به لحاظ طراحی همیشه در بین خریداران زبانزد هستند. این ویژگی‌ها با نگاه کردن به ساعت‌های معروفی چون جویسا، رولکس، چارمکس و… کاملاً مشهود است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ پوشاک و سبک زندگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ممکن است در ظاهر خرید ساعت سوئیسی چندان مقرون به صرفه نباشد؛ اما واقعیت این است که کیفیت ساخت این ساعت‌ها به گونه‌ای است که تا چندین نسل کاملاً سالم باقی می‌مانند و در استایل پوشش شما تغییر منحصر به فردی ایجاد می‌کنند. در ادامه، بهترین برندهای ساعت سوئیسی معرفی خواهند شد.

رولکس؛ سرآمد ساعت‌های سوئیسی

هنگامی که نام ساعت سوئیسی به گوش افراد می‌رسد، رولکس اولین برندی است که به ذهن آنها خطور می‌کند. این برند، ساعت‌هایی با موتورهای نسبتاً ساده تولید می‌کند تا بتواند محصولاتی مقاوم، دقیق و زیبا به بازار عرضه کند. نوآوری‌های رولکس باعث شده تا این برند بتواند انقلاب بزرگی را در صنعت ساعت‌سازی ایجاد کند و در زمره گران‌ترین ساعت‌های دنیا قرار بگیرد. به عنوان مثال، اولین ساعت ضد آب و اولین ساعتی که امکان نمایش تاریخ را داشت، توسط این برند ساخته شد.

آریاک سفر

جویسا؛ مناسب خاص‌پسندان

این کمپانی توسط شخصی به نام جوزف ویس در سال 1951 بنا شد. این برند به تولید ساعت‌های خاص با طرح‌های به روز و متنوع مشهور است. جنس بدنه ساعت‌های جویسا از استیل ضد زنگ بوده و به هیچ وجه موجب حساسیت نمی‌شوند. تمامی ساعت‌های این برند در برابر آب مقاوم بوده و با بهترین متریال ساخته شده‌اند.

چارمکس؛ برند محبوب بانوان

محصولات برند چارمکس توانسته در طول سال‌های متمادی، توجه و رضایت بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. «به مشتری حداکثر کیفیت را بدهید» شعار اصلی این شرکت است. امروزه، چارمکس به یکی از معروف‌ترین پرچم‌داران تولید ساعت مچی لاکچری و مچی اتوماتیک تبدیل شده است. ظرافت در طراحی و سلیقه منحصر به فرد برند چارمکس باعث شده تا بانوان زیادی طرفدار این برند سوئیسی شوند.

روتاری؛ سرآمد ساعت‌های کلاسیک

کمپانی روتاری به ساخت بهترین ساعت‌های کلاسیک دنیا معروف است. این برند در سال 1895 توسط شخصی به نام موییز دریفس تاسیس شد و تاکنون توانسته جایزه‌های متعددی را کسب کند. طرح‌های ساعت روتاری آمیخته‌ای از طرح‌های قدیمی و جدید بوده و جذابیت منحصر به فردی دارند. این برند توانست در سال 1934 اولین ساعت ضد ضربه را به بازار عرضه کند.

متی تیسوت؛ شیک‌ترین ساعت دست‌ساز دنیا

اغلب افراد در اولین مواجهه با این برند، آن را با ساعت تیسوت اشتباه می‌گیرند. این در حالی است که هیچ ارتباطی بین این دو برند وجود ندارد. ساعت‌های برند متی تیسوت اغلب دست‌ساز بوده و مقاومت بسیار بالایی دارند. این برند بیش از 130 سال سابقه فعالیت داشته و کیفیت موتور محصولات آن در سراسر دنیا زبانزد است.

بهترین ساعت‌های سوئیسی را از کجا بخریم؟

خرید ساعت اصل همواره یکی از دغدغه‌های مهم هواداران ساعت‌های سوئیسی به شمار می‌رود. اما با قاطعیت می‌توان گفت که فروشگاه ایران تایمر تمام این محصولات را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی 30 روزه ضمانت بازگشت به مشتریان ارائه می‌دهد. در ایران تایمر، انواع مختلف ساعت‌های مچی اورجینال و اکسسوری برندهای معتبر به فروش می‌رسد. امکان خرید حضوری، ارسال رایگان و فروش اقساطی از دیگر مزایای خرید از فروشگاه ایران تایمر محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران تایمر
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز