آشنایی با اصلی ترین منابع آزمون وکالت

لست سکند

شغل وکالت شغلی پرطرفدار و محبوب به شمار می‌رود که اغلب دانشجویان رشته حقوق علاقه‌مند هستند تا دراین شغل مشغول به کار شوند. هرساله آزمون‌های کانون وکلای دادگستری و یا قوه قضاییه برای جذب علاقه‌مندان وکالت برگزار می‌شود.شدت رقابت در این آزمون‌ها بسیار بالاست و داوطلبین برای موفقیت در این آزمون باید با اصلی ترین منابع آزمون وکالت آشنا باشند و مطالعه‌ی جامع و کاملی از این منابع داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کتاب‌های کمک درسی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مباحث آزمون وکالت در اغلب موارد شامل حقوق مدنی، حقوق تجارت، آیین دادرسی کیفری، آیین دادرسی مدنی، اصول فقه و حقوق جزای عمومی است و خرید منابع آزمون وکالت کمک شایانی به موفق‌شدن داوطلبین می‌کند.کاماپرس در ادامه مطلب به معرفی منابع آزمون وکالت می‌پردازد.

اصلی ترین منابع آزمون وکالت

کتاب قانون مدنی در نظم حقوق کنونی ناصر کاتوزیان نشر میزان

این کتاب یکی از بهترین و معروف‌ترین منابع آزمون وکالت به شمار می‌رود. در این کتاب هر ماده از حقوق مدنی به صورت جداگانه تفسیر شده است و موضوعات مهم حقوقی نیز به صورت نکته بیان شده است.همچنین در این کتاب قواعدی که از رویه‌ی قضایی برداشت شده است در یادداشت‌های دو ستونه بعد از هر متن آمده است.این کتاب دارای سه قسمت اموال، اشخاص و ادله اثبات دعوی است.

راز آسمان پایتخت

کتاب ساده ساز حقوق تجارت فرحناکیان

در این کتاب مواد قانون تجارت به همراه نکات مهم و کاربردی مواد آورده شده است. نویسنده کتاب حقوق تجارت را به نحوی ساده بیان کرده است و در ادامه مباحث نیز سوالات تستی متعددی برای افزایش آمادگی داوطلبین ارائه شده است. کتاب ساده ساز حقوق تجارت حاوی شانزده فصل است: -1 تجار و معاملات تجارتی 2- دفاتر تجارتی و دفتر ثبت تجارتی 3- شرکتهای تجارتی 4- برات – فته طلب – چک 5- اسناد در وجه حامل 6- دلالی 7- حق العمل کاری (کمیسیون) 8- قرارداد حمل و نقل 9- قائم مقام تجارتی و سایر نمایندگان تجارتی 10- ضمانت 11- در ورشکستگی 12- در ورشکستگی به تقصیر و ورشکستگی به تقلب 13- در اعاده اعتبار 14- اسم تجارتی 15- شخصیت حقوقی 16- مقررات نهایی

کتاب شرح آزمونی قانون مجازات اسلامی احمد غفوری

این کتاب برای آماده‌سازی دانشجویان رشته حقوق برای آزمون وکالت نگارش شده است . در این کتاب به منظور یادگیری بیشتر علاوه بر توضیح مطالب، مثال نیز بیان شده است تا داوطلبین بهتر بتوانند نکات را متوجه بشوند. برای تدوین ونگارش این کتاب از یازده کتاب معتبر حقوق جزا استفاده شده است و همین موضوع این کتاب را به اثری ارزشمند تبدیل کرده است. نام این منابع در انتهای کتاب قابل دسترسی می‌باشد. این کتاب حاوی پنج باب می‌باشد: کلیات، حدود، قصاص، دیات، تعزیرات و مجازات های بازدارنده.

خرید منابع آزمون وکالت از سایت کتابانه

تمامی کتاب‌های ذکر شده به همراه بسیاری دیگر از کتاب ها و منابع آزمون وکالت در سایت کتابانه قابل خریداری می‌باشند.علاقه‌مندان می‌توانند ضمن مراجعه به سایت کتابانه، به مشاهده و خرید کتاب‌های گوناگون بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : کتابانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز